خبرگزاری کار ایران

ووشو قهرمانی جوانان جهان - ماکائو؛

سهیل محمودی چهارمین مدال ایران را کسب کرد

asdasd

در آغاز سومین روز از چهارمین دوره رقابتهای ووشوی جوانان جهان در ماکائو، سهیل محمودی در بخش تالو با کسب نشان نقره چهارمین مدال ووشو ایران را در این رقابتهای کسب کرد.

در آغاز سومین روز از چهارمین دوره رقابتهای ووشو جوانان جهان در ماکائو، سهیل محمودی در بخش تالو با کسب نشان نقره چهارمین مدال ووشو ایران را در این رقابتهای کسب کرد.

به گزارش ایلنا، سهیل محمودی در بخش تالو رده سنی 9 تا 12 سال و در فرم جین شو با کسب امتیاز 9/31 در جایگاه دوم قرار گرفت و ضمن رسیدن به نشان نقره چهارمین مدال کاروان تیم ملی ووشو ایران در این رقابتها را به ارمغان آورد.

در این فرم نماینده هنگ کنگ با امتیاز 9/33 طلا گرفت و تالوکار ترکیه با امتیاز 9/28 به مدال برنز دست یافت.

*جواد قزلسفلو به مرحله نیمه نهایی راه یافت

همچنین در ادامه این رقابت‌ها جواد قزلسفلو ووشوکار کشورمان در بخش ساندا به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

جواد قزلسفلو در وزن 65- کیلوگرم طی یک بازی سخت و نفس گیر و پایاپای با حساب 2 بر یک "محمد عبدالله اف" قهرمان جهان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله باید با نماینده ازبکستان دیدار کند.

*سهیل خدرویسی مقابل نماینده ماکائو به برتری رسید

سهیل خدرویسی ووشوکار کشورمان مقابل نماینده ماکائو به برتری رسید.

سهیل خدرویسی در بخش ساندا و در وزن 80- کیلوگرم که در دور نخست استراحت داشت امروز در دور دوم با حساب 2 بر یک ووشوکار ماکائو را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز