خبرگزاری کار ایران

به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی؛

تفاهم‌نامه فدراسیون تیراندازی با کمان ایران و مجارستان امضاء شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۲

این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال قابل اجرااست.

تفاهم‌نامه فدراسیون تیراندازی با کمان ایران و مجارستان امضاء شد.

به گزارش ایلنا، پس از حضور سباستین ونکی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان مجارستان در کشورمان و به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی فی مابین فدراسیون تیراندازی با کمان مجارستان و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود، این تفاهم‌نامه بین سباستین ونکی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان مجارستان و محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران منعقد می‌گردد که مواد آن به شرح ذیل  است.

ماده1: هدف

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و ورزشی مشترک در تمام زمینه‌های تربیت بدنی و ورزش مرتبط با رشته تیراندازی با کمان و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های طرفین.

ماده 2: موضوع فعالیت‌‌های مشترک

1-2- ایجاد شرایط لازم به منظور راه اندازی و گسترش رشته های فیلد و شبه شکار در ایران

2-2- تلاش مشترک به منظور تامین نیازهای ورزش قهرمانی و همگانی کلیه رشته های تیراندازی با کمان در ایران

3-2- اعزام مربیان سطح اول تیراندازی با کمان رشته تارگت مجارستان جهت ارتقا سطح کمانداران به ایران

4-2- برگزاری اردوهای مشترک جهت ارتقای سطح کمانداران ملی پوش

5-2- برگزاری مسابقات و تورنمنت های دو جانبه و چند جانبه

ماده 3: تعهدات و نحوه اجرا

فدراسیون تیراندازی با کمان دو کشور، نسبت به پیگیری مفاد تفاهمنامه اهتمام ورزند. این تفاهمنامه پس از تصویب لازم‌الاجراء است. به منظور تحقق اهداف و نظارت بر حسن اجرای مفاد آن و برطرف نمودن مشکلات احتمالی، کمیته مشترکی متشکل از 4 عضو از نمایندگان فدراسیون تیراندازی با کمان ایران و مجارستان کلیه امور اجرایی را پیگیری می-نماید.

ماده 4: نحوه تامین هزینه‌ها

کلیه هزینه‌های مربوط به انجام امور مشترک قید شده در تفاهم‌نامه توسط کمیته مشترک موضوع ماده 3 بررسی و در قالب قرارداد تعیین می‌گردد.

ماده 5: اصلاح و تغییرات

هرگونه بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهمنامه پس از پیشنهاد کمیته مذکور در نشست سالیانه مطرح و بر اساس مفاد و تایید روسای فدراسیون تیراندازی با کمان دو کشورصورت می‌گیرد.

ماده 6: مدت

این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال قابل اجرااست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز