خبرگزاری کار ایران

با حضور ۴ کارشناس؛

همایش کاربرد اصول روانشناسی در تیراندازی با کمان برگزارشد

کد خبر : ۵۰۰۸۹

شجاعی ضرورت پرداختن به مقوله استعدادیابی در ورزش و برگزاری همایش‌های تخصصی را از اهم برنامه‌های فدراسیون دانست.

همایش یک روزه کاربرد اصول روانشناسی در تیراندازی با کمان با حضور بیش از 70 مربی و مسئولین کمیته های استعدادیابی استانها در سالن آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون، احمد صاحبی دبیر فدراسیون، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس فدراسیون و جمعی دیگر از مسئولین فدراسیون حضور داشتند که شجاعی در سخنان کوتاهی با خیر مقدم به حضار ضرورت پرداختن به مقوله استعدادیابی در ورزش و برگزاری همایش‌های تخصصی را از اهم برنامه‌های فدراسیون دانست که باعث کسب اطلاعات بیشتر برای مربیان و سایر افراد خواهد شد.

در این همایش محمد کاظم واعظ موسوی در مورد استعداد و پیش‌بینی عملکرد در تیراندازی با کمان مطالبی را بیان کردند که از جمله محورهای مورد بحث وی در مورد آیا اصولا پدیده‌ای به نام استعدادی وجود دارد؟ آیا استعداد وجود دارد؟ آیا اجزایی دارد؟ آیا می‌توان تشخیص داد چه کسی استعداد دارد؟ آیا می‌توان موفقیت ورزشی کسی را پیش‌بینی کرد؟ بود.

دومین سخنران خسرو حمزه بود که وی در مورد توجه و تمرکز در تیراندازی با کمان مطالبی را ارائه دادند و از جمله محورهای مورد بحث در مورد عوامل موثر بر توجه: علاقه ورزشکاران و تنظیم ذهن- ابعاد - توجه: وسعت توجه - جهت توجه - جابجایی توجه بود.

سومین سخنران زهرا کاشانی‌نسب بود که در مورد هدف‌چینی در تیراندازی با کمان مطالبی را بیان کرد و بحث وی در مورد ابعاد مهم در هدف‌چینی، تعریف پیروزی، عوامل تعیین‌کننده در عملکرد ورزش قهرمانی بود.

چهارمین سخنران الهام محمودی در مورد مهارت‌های ارتباطی در ورزش حرفه ای و از جمله محورهای مورد بحث وی در مورد تکنیک‌های تربیتی در گذشته، خروجی مورد انتظار از ورزشکار، سبک‌های مربیگری و همدلی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز