خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون شنا تاکید کرد:

ارتقای جایگاه شنای کشور با تلفیق علم و تجربه

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۶

در حال حاضر در حال بررسی و تدوین این کمیته هستیم و بزودی آنرا در جهت برسی دقیق عملکرد استان‌ها که بازوهای اجرایی فدراسیون هستند تشکیل خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون شنا در نخستین نشست اتاق فکر شنا گفت: برای پیشرفت و ارتقای جایگاه شنا کشور باید علم روز و تجربه را تلفیق کنیم.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست اتاق فکر شنا با هدف بررسی راهكارها، چالش ها و فرصت های شنا كشور با حضور محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو، محسن سمیع زاده سرپرست امور اجرایی فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان، کارشناسان و مربیان برجسته شنا برگزار شد، محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به حاضرین با اشاره به برنامه های جدید فدراسیون شنا از جمله تشکیل چنین جلساتی در هر رشته بعنوان اتاق فکر افزود: احترام به بزرگتر به ویژه پیشکسوتان امری واجب و ضروری است که به همین دلیل و به منظور بهره برداری از تجارب ارزنده افردای که سالها برای رشته خود به عنوان ورزشکار و مربی زحمت کشیده اند،نقش پیشکسوتان در اتاق های فکر و کمیته های فنی فدراسیون باید پرنگ و موثر باشد. ما تصمیم داریم با کمک و حمایت وزارت ورزش برنامه هایی را به صورت میان مدت و بلند مدت در همین اتاق فکر تدوین و با تصویب در کمیته های فنی به عنوان برنامه های استراتژیک و راهبردی ثبت و فدراسیون تحت هر شرایط و تغییری ملزم به اجرای آن می باشد.

وی اضافه کرد: بنده اطمینان دارم تمامی افراد حاضر در این نشست با توجه به عشق و علاقه ای که در آنها نسبت به شنا وجود دارد این فرصت خدمت را به بهترین نحو با ارائه و نظارت بر حسن اجرای برنامه های راهبردی، شنای کشور را به سر منزل مقصود خواهیم رساند.

رضوانی در ادامه اظهار داشت: اگر به همین رقابت‌های قهرمانی شنای نوجوانان کشور در شیراز نگاه کنیم خواهیم دید اگر چه 2 یا 3 رکورد جابجا شد اما برای کارشناسان چنین سطح فنی قابل قبول نیست، باید بدون نگاه به گذشته فقط به فکر آینده باشیم در حوزه آموزش علم روز را برای به روز شدن به مربیان کشور بویژه مربیان پایه انتقال دهیم و در یک جمله اگر بخواهیم باید بگوییم برای پیشرفت و ارتقای جایگاه شنا کشور باید علم روز و تجربه را تلفیق کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو که سالهای ابتدایی ورزش قهرمانی خود را با شنا آغاز کرده است در ادامه عنوان کرد: مربیان شنا از مربیان فوتبال به لحاظ جایگاه مالی باید بالاتر باشند، وقتی در شورای المپیک جهانی رشته شنا دومین رشته درآمد زای دنیا به شمار می رود، شنای ایران استعداد و توانایی زیادی دارد. هم اکنون برخی از مربیان خوب شنا در بخش آموزش و پرورش مشغول هستند، اما پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد که بنده امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولان آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان با یک استعدادیابی علمی و صحیح با کشف استعداد های فراوان زمینه را برای اجرای برنامه های سالهای آینده مهیا کنیم. البته این مهم باید با بالا رفتن جایگاه مالی مربیان شنا نیز همراه باشد و فدراسیون تمام تلاش خود را بروی این موضوع معطوف می کند.

تشکیل کمیته استان‌ها برای نظارت هر چه بیشتر بر عملکرد هیاتهای شنا در استانهای مختلف آخرین نکته ای بود که سرپرست فدراسیون آنرا بیان کرد. رضوانی در این باره افزود: در حال حاضر در حال بررسی و تدوین این کمیته هستیم و بزودی آنرا در جهت برسی دقیق عملکرد استانها که بازوهای اجرایی فدراسیون هستند تشکیل خواهیم داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز