خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم فینالیست جام جهانی هند باشیم؛

مقصودلو: فدراسیون کبدی با مشکلات عدیده‌ مالی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۴

این مسابقات با حضور شانزده کشور برتر از 5 قاره جهان در هندوستان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد تیم‌هایی نظیر هند، پاکستان، کره‌جنوبی و بنگلادش مهمترین رقبای ما در این مسابقات باشند.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به اینکه این رشته نیازمند حمایت بیشتری از سوی متولیان ورزش کشور است، تاکید کرد که فدراسیون کبدی با مشکلات عدیده‌ مالی مواجه است.

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی آقایان و بانوان کبدی اظهار کرد: اردوی دو تیم ملی آقایان و بانوان کبدی برای حضور در مسابقات جهانی هندوستان از چندی پیش آغاز شده و به زودی مرحله دوم آن نیز برگزار خواهد شد. تیم ملی آقایان ما پس از پایان دور اول اردوهای خود از روز 15 اسفند برای دومین بار در مجموعه ورزشی انقلاب تهران تمرینات خود را از سر خواهد گرفت و بانوان هم به زودی تمرینات خود را در مجموعه بعثت تهران آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به مسابقات جهانی هندوستان گفت: این مسابقات با حضور شانزده کشور برتر از 5 قاره جهان در هندوستان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد تیم‌هایی نظیر هند، پاکستان، کره‌جنوبی و بنگلادش مهمترین رقبای ما در این مسابقات باشند.

رییس فدراسیون کبدی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی از نتایج تیم ملی در این مسابقات دارید، گفت: ما علیرغم تمرینات نسبتا کمی که برای این مسابقات خواهیم داشت، پیش بینی می کنیم در فینال این مسابقات حضور داشته و حتی برای کسب مدال طلای آن با رقبای خود بجنگیم.

وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کبدی ایران به حدی از توان رسیده که بتواند تیم‌های نظیر هند و پاکستان را بدون دغدغه شکست دهد، گفت: رسیدن به این حد از آمادگی بستگی به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد. ما انتظار داریم وزارت ورزش بودجه فدراسیون ما را نیز همچون فدراسیون‌های تیمی دیگر ببیند. ما پیش از هر چیزی امروز نیاز به حمایت مالی داشته و متاسفانه از این لحاظ شرایط بسیار سختی داریم در مضیقه هستیم.

وی ادامه داد: ما تا حدودی زیادی از بودجه خود را سعی می‌کنیم از طریق اسپانسرها جذب کنیم ولی وقتی قرار است یک تیم در رویدادی بین‌المللی و جهانی حضور پیدا کند و به موفقیت هم برسد، انتظار است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. البته همین که متولیان ورزش در حد اعتبارات مصوب‌مان را در اختیار فدراسیون قرار دهند، برای ما کافی است.

مقصودلو با اشاره به اینکه برای تامین منابع مالی به وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک نامه نوشته اظهارکرد: در جلسه‌ای که اخیرا در کمیته ملی المپیک داشتیم به مسوولین این کمیته اعلام کردیم که به شدت برای برگزاری اردوهای خود با مشکلات مالی مواجه هستیم و اگر نگاه ویژه‌ای به ما نشود در آینده نزدیک به مشکلات زیادی خواهیم خورد.

رییس فدراسیون کبدی در رابطه با موانع در اختیار گرفتن مجموعه بعثت برای این رشته اظهارکرد: متاسفانه تاکنون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با در اختیار قراردادن مجموعه بعثت به فدراسیون کبدی موافقت نکرده اما ما دنبال این هستیم تا این اتفاق بیفتد. امیدوارم که هرچه سریعتر مسوولین این اداره کل با این موضوع موافقت کنند و از این راه کمک کنند بخش زیادی از مشکلات سخت افزاری ما حل شود.

مقصودلو در رابطه با مجمع سالیان این فدراسیون هم که اخیرا برگزار شد گفت: ‌ما در این مجمع که به ریاست حمید سجادی برگزار شد، چگونگی باشگاه‌داری و برگزاری مسابقات، تقویت نایب رئیسان بانوان استان‌ها، نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان، نحوه اعزام‌ها و مسائل مربوط به شورای برون مرزی، نحوه برگزاری اردوها، چگونگی اخذ تصمیمات در کمیته فنی و همچنین نحوه برگزاری مسابقات مناطق استان ها را بررسی کردیم و در آینده برای هرچه بهتر شدن آنها تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین به تقویم سال 90 فدراسیون کبدی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما در این مجمع تقویم سال 92 خود را نیز به تصویب رساندیم و با ابلاغ رئیس مجمع نیز بدون مشکل از آغاز سال به اجرای مصوبات آن خواهیم پرداخت.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بودجه این فدراسیون در سال 92 تغییری خواهد کرد گفت: ما با توجه به تقویم پیشنهادی خود مبلغی را نیز در قالب بودجه پیشنهادی به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارائه کردیم و البته این بودجه پیشنهادی افزایشی نسبت به بودجه سال 91 ما نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز