خبرگزاری کار ایران

ووشو قهرمانی جوانان جهان- ماکائو

ملی پوشان جوان ایران حریفان خود را شناختند

asdasd

با برگزاری مراسم قرعه کشی چهارمین دوره رقابتهای ووشوی جوانان جهان، ملی پوشان جوان ووشوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

با برگزاری مراسم قرعه کشی چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان جهان، ملی پوشان جوان ووشوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی این رقابتها صبح امروز چهارشنبه (29 شهریور) در ماکائو برگزار شد که ملی پوشان ووشوی جوان ایران حریفان خود را به شرح زیر شناختند.

ساندای مردان:

در وزن 52- کیلوگرم امیر نجفی پور در دور نخست به مصاف نماینده ترکمنستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با چین تایپه روبرو خواهد شد.

در وزن 60- کیلوگرم یزدان میرزایی در دور اول با آفریقای جنوبی روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده چین و هند مصاف می دهد.

در وزن 65- کیلوگرم جواد قزلسفلو در دور نخست با فرانسه مصاف خواهد داشت و در صورت برنده شدن در دور دوم با برنده مالزی و روسیه روبرو می شود.

در وزن 70- کیلوگرم جواد کرمی در دور اول با ترکیه بازی می کند و در صورت برتری بر این حریف در دور دوم با برنده چین تایپه و کره جنوبی مصاف می دهد.

در وزن 80- کیلوگرم سهیل خدرویسی در دور اول با ماکائو مبارزه می کند و در صورت برتری در دور دوم با برنده ازبکستان و بلاروس بازی خواهد کرد.

ساندای بانوان:

در وزن 52- کیلوگرم سارا حجتی در دور اول با نماینده هند بازی می کند و در صورت برنده شدن در دور دوم با نماینده ترکیه روبرو خواهد شد.

در وزن 56- کیلوگرم نادیا اعتماد مقدم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده چین و اندونزی روبرو می شود.

و بالاخره در وزن 60- کیلوگرم زهره شهپری در مرحله اول با فرانسه روبرو خواهد شد و در صورت برتری در دور دوم با برنده ترکیه و اوکراین بازی خواهد کرد.

گفتنی است؛ این رقابتها از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تا روز سوم مهرماه ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز