خبرگزاری کار ایران

ستاره موسوی:

ثابت می‌کنیم نتایج قهرمانی آسیا اتفاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۴

لیگ بسترسازی خوبی برای قهرمان پروری و ظهور پدیده‌هاست و تاکنون موفق شده کاراته‌کاهای خوبی را هم به تیم ملی معرفی کند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به حضور کاراته کاهای خوب، مطمئناً بازیکنان گذشته برای حضور در اردوی تیم ملی حاشیه امنیت نخواهند داشت و باید تلاش دوچندانی به کار برند.

به گزارش ایلنا، ستاره موسوی با بیان این مطلب گفت: لیگ بسترسازی خوبی برای قهرمان پروری و ظهور پدیده‌هاست و تاکنون موفق شده کاراته‌کاهای خوبی را هم به تیم ملی معرفی کند.

وی افزود: با توجه به نتایج بدست آمده در لیگ امسال و حضور کاراته‌کاهای جدید به جرات می‌توانم بگویم بازیکنان قدیمی باید برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بیش از گذشته تلاش کنند.

موسوی در خصوص تیم ملی بانوان گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بهترین نتایج را در بازی‌های کشورهای اسلامی بدست آوریم و ثابت کنیم نتایج مسابقات قهرمانی آسیا که در آن از 5 وزن 4 فینالیست داشتیم اتفاقی نبوده و تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: فدراسیون به من و بداغی پیشنهاد سرمربیگری در دو رده سنی مختلف را داده بود اما با اینکه ما دو مربی با دو نگرش متفاوت هستیم، علاقه‌مند بودیم تا در کنار هم هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته و با توجه به پتانسیل خوب بانوان بتوانیم نتایج قبل را تکرار کنیم.

موسوی درخصوص پوشش اسلامی بانوان در رقابت‌های آسیایی و جهانی گفت: به نظر من بهتر است این پوشش در لیگ هم اجرا شود تا ضمن کاهش استرس کاراته‌کاها، این وضعیت برای آنها عادی شده و با قدرت در میادین حاضر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز