خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر واترپلو در ایستگاه پایانی؛

فولاد ماهان سپاهان در تدارك جشن قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۲

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز تیم‌های برتر بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو ساعت 16 روز جمعه در استخر انقلاب اصفهان برگزار می‌شود.

بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های كشور در حالی روز جمعه 27 بهمن‌ماه هفته پایانی خود را سپری خواهد كرد كه فولاد ماهان سپاهان در تدارك جشن قهرمانی این دوره از رقابتها است.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های كشور روز جمعه با انجام دو دیدار در شهرهای اصفهان و انزلی پیگیری خواهد شد تا پرونده بیست و دومین دوره این رقابت‌ها با تعیین تیم قهرمان مشخص شود.

در اصفهان تیم فولاد ماهان سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر واترپلو به مصاف تیم آزادی اهواز خواهد رفت كه با 12 امتیاز در مكان سوم جدول جای دارد.
تیم فولاد ماهان كه هفته دهم نخستین شكست فصل را مقابل نفت و گاز امیدیه متحمل شد امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار خانگی دومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر واترپلو جشن بگیرد.

تیم آزادی اهواز نیز كه جایگاه سومی خود را در فصل جاری تثبیت كرده امیدوار است با بهترین عملکرد فنی در دیدار آخر شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد و ثابت كند توان ایستادن در رده‌های بالاتر جدول را داشت.

در شهر انزلی تیم رده پنجمی كوثر گیلان از تیم رده دومی نفت و گاز امیدیه پذیرایی خواهد كرد.

تیم نفت امیدیه كه با 16 امتیاز جایگاه دومی خود را در فصل جاری لیگ واترپلو تثبیت كرده برای پیروزی مقابل نماینده گیلان انگیزه های بسیاری خواهد داشت تا ثابت كند در این فصل نیز می توانست مدعی قهرمانی باشد.

همچنین قرار بود دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و زنجان این هفته به میزبانی شهر گچساران برگزار شود كه تیم زنجان به دلیل مشكلات مالی از حضور در این مسابقه امتنا كرده و بنابر اعلام سازمان لیگ این دیدار لغو و بر اساس بند 2 فصل پنجم دستور العمل لیگ برتر در سال 91 نتیجه این مسابقه 5 بر صفر به سود تیم نفت و گاز گچساران اعلام و 2 امتیاز از تیم شهبازی زنجان در جدول رده بندی كسر شد.

به این ترتیب تیم نفت و گاز گچساران با 8 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به كار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو پایان داد. تیم شهبازی زنجان نیز با كسر دو امتیاز بدون امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در پایان هفته دهم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با 18 امتیاز در صدر جدول ایستاده است. نفت و گاز امیدیه با 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و آزادی اهواز با 12 امتیاز مكان سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

قرار است مراسم اختتامیه و اهدا جوایز تیم‌های برتر بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو ساعت 16 روز جمعه در استخر انقلاب اصفهان و با حضور سرپرست فدراسیون شنا، مدیران باشگاه‌های لیگ برتر واترپلو برگزار و از برترین‌های این مسابقات تقدیر شود.

تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و نفت و گاز امیدیه نمایندگان ایران در دهمین دوره رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا خواهند بود كه قرار است اسفندماه جاری به میزبانی كشور كویت برگزار شود.

برنامه هفته پایانی لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
جمعه 27 بهمن
كوثر گیلان- نفت و گاز امیدیه(ساعت13)
فولاد ماهان سپاهان- آزادی خوزستان(ساعت15)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز