خبرگزاری کار ایران

پس از انجام مراسم قرعه کشی؛

منصوری: آرزوی من برگزاری لیگ والیبال ساحلی است

asdasd

می دانم همه اهالی والیبال ساحلی آرزو تحقق این امر را دارند و چیزی است که در این رشته هنوز کم داریم. این کار سختی های زیادی در پیش دارد اما دور از دسترس نیست.

رییس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال در مراسم قرعه کشی رقابت های قهرمانی کشور گفت: آرزوی من این است روزی لیگ والیبال ساحلی را که خواسته تمام اهالی این رشته است برگزار کنم.

به گزارش ایلنا، حسن منصوری اظهار داشت: می دانم همه اهالی والیبال ساحلی آرزو تحقق این امر را دارند و چیزی است که در این رشته هنوز کم داریم. این کار سختی های زیادی در پیش دارد اما دور از دسترس نیست.

وی افزود: یک تیم والیبال سالنی با 30 نفر باید در مسابقات شرکت کند و همان مدالی را می گیرد که یک تیم والیبال ساحلی فقط با دو ورزشکار می تواند کسب کند. بنابراین باید در رشته ساحلی بیش از گذشته سرمایه گذاری کنیم تا شاهد پیشرفتی بیش از پیش باشیم.

رییس کمیته والیبال ساحلی گفت: تیم های دوم و سوم مسابقات قهرمانی کشور که در نور برگزار شد هفته آینده برای شرکت در مسابقات تور آسیا راهی کشور چین می شوند. مطمئنا تیم هایی که در مسابقات ارومیه هم رتبه های بالایی کسب کنند به عنوان پاداش به رقابت های بین المللی اعزام خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز