خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

پیکان در پی تداوم صدرنشینی، کاله میهمان میزان

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۴۵

در مشهد هم تیم میزان خراسان از دیگر مدعی این فصل یعنی کاله مازندران پذیرایی می کند. کاله اکنون در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و چهار پیروزی پیاپی را تجربه کرده برای ثبت پنجمین پیروزی خود مشهد رفته است.

هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران چهارشنبه 4 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار و تیم پیکان میزبان شهرداری ارومیه است. در این دیدار ربادنگو مشاور فدراسیون والیبال ایران میهمان ویژه مسابقه است.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود. در مسابقات این هفته که یک میهمان ویژه هم دارد تیم صدرنشین پیکان تهران مقابل شهرداری ارومیه کار سختی را دارد، این در حالی است که سایر تیم های مدعی در این هفته مقابل تیم های رده پایین تر مسابقه می دهند و در روزی که همه نگاه ها به تهران دوخته شده این تیم ها با آرامش بیشتری از پایتخت نشینان به میدان می روند.

ربادنگو مشاور فدراسیون والیبال ایران که امروز وارد تهران می شود، میهمان ویژه بازی تیم های پیکان و شهرداری ارومیه است. در این بازی صدرنشینان تهرانی که چند هفته ای است صدر جدول را در تصاحب خود دارند در این هفته بازی حساسی را در پیش دارند. شاگردان جورجوویچ هم که دوهفته ای روی نوار پیروزی حرکت می کنند مقابل پیکان انگیزه بالایی دارند و به همین دلیل مطمئنا روز سختی را برای میزبان خود رقم می زنند. در طرف مقابل هم اکبری و شاگردان وی برای استمرار پیروزی های خود و حفظ فاصله امتیازی با سایر رقبا برنامه ای خاص برای این بازی دارند. پیکان هم اکنون با 39 امتیاز در رده اول است و ارومیه ای ها با 32 امتیاز چهارمین تیم جدول هستند. همچنین این بازی به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در تبریز تیم شهرداری این شهر از سایپای البرز میزبانی می کند. احمد مساجدی که در تیم شهرداری تبریز هنوز نتوانسته به نتایج مورد نظرش دست یابد در این روز آزمون سخت دیگری را در پیش دارد و باید مقابل نفرزاده و تیم جوانش به میدان برود. سایپا هم که یکی از مدعیان صعود به پلی آف است به پیروزی مقابل این تیم نیاز دارد تا از کورس مدعیان عقب نماند و به هر حال این تیم هم اکنون هم امتیاز با تیم پیشگامان (29 امتیاز) به علت معدل ست بیشتر در رده پنجم است و برای اینکه شانس خود برای صعود را از دست ندهد باید به پیروزی های بیشتر برسد.

در ورامین هم تیم متین ورامین میزبان بازرگانی جواهری گنبد است. کارخانه و تیم وی که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند به مصاف تیم قعرنشین گنبد می روند و مانند سایپا هدفی مشترک دارند. آن ها که چهار هفته است مقابل رقبای خود پیروز می شوند باز هم به دنبال افزایش شمار امتیازات خود هستند تا در رده های بالای جدول بمانند جواهری که از شش بازی دور برگشت تنها 3 امتیاز را به دست آورده و در رده آخر جدول قرار دارد روز سختی را خواهد داشت.

پیشگامان کویر هم که در رده ششم قرار دارد در این هفته میزبان شاگردان معدنی در تیم باریج اسانس است. نماینده یزد که از شکست هفته قبل خود مقابل کاله هنوز شوکه است می خواهد تا در این هفته امتیازات از دست رفته را جبران کند و به جمع بالا نشینان برسد اما این در حالی است که در طرف مقابل کاشانی ها از برد هفته قبل خود شادمان هستند و برای نتیجه گرفتن در این بازی از انگیزه بالایی برخوردارند. باریج اسانسی ها هم اکنون با 22 امتیاز در رده نهم قرار دارند و پیشگامان هم 29 امتیازی است.

در بندر عباس بازی تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس و نوین کشاورز برگزار می شود. هر دو تیم که در بازی هفته قبل خود شکست خورده بودند برای جبران مافات پا به میدان می گذارند و در این بین شرایط تیم میزبان بهتر از میهمان است. چراکه دامغانی و تیم او در این فصل نتیجه خوبی را به دست آوردند و هم اکنون با 22 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. در طرف مقابل هم نوین کشاورز با هدایت آرمات تنها 11 امتیازی است و در رده یازدهم قرار دارد می خواهد از تکرار نتیجه بازی رفت که شکست این تیم بوده جلوگیری کند. به هر حال باید منتظر بود و دید که برنده این مسابقه کدام تیم خواهد بود.

در مشهد هم تیم میزان خراسان از دیگر مدعی این فصل یعنی کاله مازندران پذیرایی می کند. کاله که هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و چهار پیروزی پیاپی را تجربه کرده برای ثبت پنجمین پیروزی خود مشهد رفته است اما این در حالی است در مشهد هم قوچان نژاد و شاگردان وی چندان دست و پا نیستند و برای این بازی برنامه ای خاص در نظر دارند. آن ها برای تکرار نتیجه دور رفت آنقدر انگیزه دارند که باید در انتظار قدرتنمایی شاگردان عطایی مقابل آن ها بود. هم اکنون کاله با 35 امتیاز در رده دوم و میزان با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

برنامه کلی این رقابت ها به شرح زیر است:

تهران ساعت 16:00: پیکان تهران – شهرداری ارومیه (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما)

تبریز ساعت 15:30:شهرداری تبریز – سایپای البرز

ورامین ساعت 15:30: متین ورامین – بازرگانی جواهری گنبد

یزد ساعت 15:30: پیشگامان کویر یزد – باریج اسانس کاشان

بندرعباس ساعت 15:30: آلومینیوم المهدی بندرعباس – نوین کشاورز

مشهد ساعت 15:30: میزان مشهد – کاله مازندران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز