خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) مشهد عنوان كرد:

نتیجه ای كه انتظار داشتیم مقابل ذوب آهن اصفهان رقم نخورد

کد خبر : ۳۸۷۷۷

مقابل ذوب آهن پیروز شدیم اما نتیجه ای كه انتظار داشتیم رقم نخورد و تنها 2 امتیاز از این دیدار كسب كردیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: هرچند 3 بر 2 مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز شدیم اما نتیجه ای كه انتظار داشتیم رقم نخورد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی كه تیم وی در اولین بازی دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته كشور در روز پنجشنبه 28 دی ماه با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی دست یافت، عنوان كرد: هرچند مقابل این تیم اصفهانی پیروز شدیم اما نتیجه ای كه انتظار داشتیم رقم بخورد حاصل نشد و تنها 2 امتیاز از این دیدار كسب كردیم.

وی با بیان این مطلب كه بازی برای هر دو تیم سرنوشت ساز بود عنوان كرد: برای باقی ماندن در كورس قهرمانی باید مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز می شدیم و توانستیم با كسب 2 امتیاز در این دیدار دشوار همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بمانیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) با اشاره به میزبانی هفته آینده تیم خود در روز پنجشنبه 5 بهمن ماه مقابل تیم فیروز قزوین اظهار کرد: برای ماندن در صدر جدول لیگ برتر والیبال نشسته کشور وعقب نیفتادن از تیم گسترش فولاد 18 امتیازی كه در رده دوم جدول قرار دارد باید مقابل تیم جوان فیروز قزوین نیز پیروز بازی شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز