خبرگزاری کار ایران

عضو تیم ملی اسنوکر ایران:

باید از هر فرصتی برای ترغیب ورزشکاران استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۲۹

این مهم وظیفه هیات های ورزشی است چون آنها مسئول هدایت ورزشکاران هستند و من امیدوارم فضای مناسب برای حضور تمامی ورزشکاران با همت مسئولان استان ها ایجاد شود.

نایب قهرمان اسنوکر زیر 21 سال جهان و دارنده عنوان نخست مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گفت: از هر فرصتی باید برای ترغیب ورزشکاران برای حضور در پیکارهای حرفه ای استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، سهیل واحدی مسابقات جایزه بزرگ این پیکارها را گامی مهم در توسعه حرفه ای رشته های بیلیاردی خواند و افزود: باید شرایط مناسب برای ورزشکاران سراسر کشور در این رقابت ها مهیا شود.

وی با مهم خواندن فرصت سازی برای ورزشکارانی که امکان حضور در رقابت های استانی یا استان های همجوار را ندارند، پیشنهاد حضور ورزشکاران به طور آزاد در این مسابقات را مطرح کرد و گفت: در مرحله نهایی مسابقات ایت بال، ورزشکاران با پرداخت مبلغی باعنوان ورزشکار آزاد حضور یافتند که این حرکت از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

نایب قهرمان جهان ادامه داد: ورزشکاران بسیار خوبی داریم که در مسابقات انتخابی نتوانستند به مرحله نهایی صعود کنند یا ورزشکارانی که در رنکینگ جایگاه خوبی دارند و بنا به دلایلی نتوانستند در رقابت ها شرکت کنند. با این شرایط برای آن ها این فرصت ایجاد می شود در رقابتی در این سطح توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور آزاد ورزشکاران به لحاظ کیفی باعث پایین آمدن سطح پیکارها نمی شود، گفت: به ظور قطع ورزشکاری که هزینه می کند، خود را برای حضور در چنین رقابت هایی آماده می کند و اگر هم چنین نباشد این ورزشکار در دور مقدماتی توسط ورزشکاران قوی تر حذف می شود. بالاخره باید ورزشکاران آماتور در فضای حرفه ای قرار بگیرند.

دارنده عنوان نخست مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ توسعه کمی را زمینه توسعه کیفی عنوان کرد و افزود: حضور تعداد بیشتر ورزشکاران در یک رویداد قهرمانی و حرفه ای در صورت استمرار می تواند رشد کیفی رقابت ها را در پی داشته باشد.

وی افزود: در مسابقاتی که در دو بخش اسنوکر و ایت بال برگزار شد جای بسیاری از ورزشکاران خوب کشور خالی بود و من معتقدم باید فضای مناسب برای حضور آنها در رویدادهای مهم داخلی فراهم شود.

واحدی گفت: این مهم وظیفه هیات های ورزشی است چون آنها مسئول هدایت ورزشکاران هستند و من امیدوارم فضای مناسب برای حضور تمامی ورزشکاران با همت مسئولان استان ها ایجاد شود.

نایب قهرمان جهان گفت: مسابقات جایزه بزرگ به معنی واقعی جایزه بزرگ بود. همین میزان جایزه انگیزه لازم را برای ورزشکاران ایجاد می کند که بتوانند به سطحی از آمادگی برای حضور در چنین رقابت هایی برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز