خبرگزاری کار ایران

دوست ندارم دست خالی برگردم؛

وفایی: زمان تجربه اندوزی من به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۵

زمان تجربه اندوزی من به پایان رسیده و وقت مقام آوردن من رسیده است. در این مسابقات با اهمیت نماینده 70 میلیون ایرانی هستم و دوست ندارم دست خالی به كشور برگردم.

قهرمان اسنوكر جهان گفت: زمان تجربه اندوزی من به پایان رسیده و وقت مقام آوردن من رسیده است. در این مسابقات با اهمیت نماینده 70 میلیون ایرانی هستم و دوست ندارم دست خالی به كشور برگردم.

حسین وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینكه مسابقات كالی كلمبیا حداكثر تا 2 ماه آینده برگزار خواهد شد، عنوان داشت: هنوز تاریخ اعزام من به مسابقات كالی كلمبیا مشخص نشده است. در حال حاضر به دنبال كار خدمت خود هستم تا مجوز خروج از كشور را بگیرم چون من قهرمان جهان هستم و برای گرفتن كارت پایان خدمت باید 2 ماه آموزشی را بگذارنم.

وی افزود: كارهای خود را انجام داده ام و مطلب رو به اتمام است، انشاالله تا 20 روز دیگر مشخص می‌شود كه می‌توانم آموزشی را عقب بندازم و سپس از بازگشت از كلمبیا به خدمت بروم یا با توجه به جانباز بودن پدرم شرایط به گونه دیگر است.

قهرمان سال 2011 جهان در پایان تاكید كرد: زمان شروع اردو تا دو هفته دیگر مشخص خواهد شد. این موضع در گرو مشخص شدن محل تشكیل اردو است كه باید از بین مجموعه ورزشی آزادی و در آكادمی ملی المپیك یكی را انتخاب كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز