خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

مدعیان به دنبال پیروزی های امتیازآور

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۹۵

مشهدی ها هم که از شروع دور برگشت تنها 3 امتیاز را به دست آوردند برای این مسابقه بعدی برنامه ای پیش بینی نشده را خواهند داشت تا امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

هفته پنجم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران روز چهارشنبه 20 دی ماه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در هفته پنجم از دور برگشت به مصاف هم می روند تا رقابت های خود را بعد از 10 روز تعطیلی مجددا از سر گیرند.


تیم های نیمه بالای جدول بعد از هفته چهارم که هفته ای سخت را پشت سر گذاشتند در این هفته به مصاف تیم های نیمه پایین جدول می روند و هرکدام برای رسیدن به بیشترین امتیاز و از دست ندادن جایگاه خود تلاش می کنند. با شروع دور برگشت که رقابت ها با حساسیت بیشتری دنبال می شود تیم ها با تدابیر خاصی رودر روی یکدیگر قرار می گیرند تا صاحب درصد بیشتری از امتیازات این بازی شوند.

در این هفته تیم شهرداری ارومیه که در هفته چهارم از نماینده کاشان شکست خورد برای جبران امتیاز از دست رفته به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می رود. نماینده ارومیه که در دور رفت 3 امتیاز از حریف خود گرفته بود در بازی برگشت مقابل شاگردان رضا ابراهیمی در حالی به میدان می رود که به امتیاز کامل این بازی چشم دوخته تا به جمع مدعیان وارد شود. این تیم که هم اکنون در رده ششم جدول با 26 امتیاز قرار دارد ظاهرا کار سختی را مقابل جواهری خواهد داشت هرچند که هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست.

در کرج سایپای البرز از شاگردان حسین معدنی در تیم باریج اسانس پذیرایی می کند. کرجی ها که در بازی گذشته خود تنها یک امتیاز را از کاله گرفتند تا به رده چهارم نزول پیدا کنند به دنبال جبران می آیند تا در روزی که همه مدعیان به دنبال کسب بیشترین امتیاز هستند شاگردان نفرزاده جا نمانند. در طرف مقابل هم شاگردان حسین معدنی که روحیه خوبی از پیروزی مقابل ارومیه ای ها گرفتند با تمام توان به مصاف نفرزاده و بازیکنان وی در تیم سایپا می روند تا به راحتی امتیاز را از دست ندهند.

کاله که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد روز چهارشنبه میهمان شهرداری تبریز است.بهروز عطایی که پیروز بازی رفت این دو تیم بود برای تعقیب تیم های اول و دوم تلاش می کند تا در جدال با احمد مساجدی و شاگردان وی در تیم تبریزی پیروز میدان شود البته تبریزی ها که با کسب پیروزی در بازی قبل با روحیه مقابل کاله بازی می کنند روز سختی را دارند چراکه باید برای گرفتن امتیاز از تیم قدرتمندی تلاش کنند. با گذشت 15 هفته از لیگ برتر کاله با 29 امتیاز در رده سوم و شهرداری تبریز با 17 امتیاز در رده دهم است.

در ورامین تیم متین ورامین که در رده دوم جدول قرار گرفته به مصاف میزان خراسان میرود. شاگردان مصطفی کارخانه که هم اکنون با 30 امتیاز بعد از تیم پیکان در رده دوم قرار گرفتند برای حفظ فاصله خود از تیم های بعدی به هر 3 امتیاز بازی احتیاج دارند وگرنه هر گونه لغزش می تواند جایگاه ها را تکان دهد. مشهدی ها هم که از شروع دور برگشت تنها 3 امتیاز را به دست آوردند برای این مسابقه مسلما برنامه ای پیش بینی نشده را خواهند داشت تا امتیازات از دست رفته را جبران کنند و از رده هفتمی صعود کنند.

در آخرین بازی این هفته هم تیم پیشگامان کویر یزد در این شهر از نوین کشاورز پذیرایی می کند. پیشگامان که با شروع دور برگشت، امتیازات زیادی را از دست داده و به همین دلیل جایگاه اولی خود را از دست داده در میان هواداران به مصاف نماینده تهران می رود تا بتواند امتیازات را افزایش دهد. مطمئنا میرحسینی در تیم یزدی برای تکرار نتیجه دور رفت پا به میدان می گذارد و آرمات و شاگردانش برای پیروزی. با گذشت پانزده هفته از لیگ برتر والیبال هم اکنون تیم پیشگامان کویر یزد با 28 امتیاز در رده پنجم و نوین کشاورز با 9 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

پیکان صدرنشین هم در تهران و در خانه والیبال میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس است. پیکان که با 33 امتیاز و با اختلافی خوب نسبت به سایر تیم ها در صدر است مقابل تیم هشتم جدول رده بندی قرار می گیرد. پیمان اکبری که پیکان را به عنوان یکی از مدعیان سرسخت این فصل مطرح کرده، به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن جایگاه خود نیست و بنابراین برابر انگیزه بالای جنوبی ها سخت تلاش می کند. به خصوص شکست پیشگامان مقابل این تیم در چند هفته قبل زنگ خطر را برای این تیم مدعی به صدا در آورده است.

طبق اعلام سازمان لیگ باشگاه آلومینیوم المهدی بندرعباس به دلیل عدم تسویه حساب با بازیکنان خود در سال قبل از حضور در این بازی محروم است و تا زمانی که با بازیکنان را تسویه نکند از ادامه حضور در لیگ برتر محروم است.

برنامه هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال به شرح ذیل است:

ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد
کرج ساعت 17:30: سایپا البرز – باریج اسانس کاشان
تهران ساعت 17:30: پیکان تهران – آلومینیوم المهدی بندرعباس (بلاتکلیف)
تبریز ساعت 16: شهرداری تبریز – کاله مازندران
ورامین ساعت 17:30: متین ورامین – میزان مشهد
یزد ساعت 17:30: پیشگامان کویر یزد – نوین کشاورز

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز