خبرگزاری کار ایران

قاسم شعبانپور:

باید با احتیاط لیگ هندبال را ادامه دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۸

تعداد شكست‌های ما از حریفان بالای جدولی بیشتر می‌شود و این نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی ما دارد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: با اعلام نتیجه 10 بر صفر دیدار هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور به سود شهرداری تبریز، 2 باخته شدیم و هفته های پایانی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، قاسم شعبانپور با بیان این مطلب گفت: با اعلام این باخت از سوی فدراسیون، تعداد شكست‌های ما از حریفان بالای جدولی بیشتر می‌شود و این نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی ما دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه دیروز كمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار تیمش در تبریز مقابل تیم هندبال شهرداری این شهر عنوان كرد: از نتایج این جلسه تاكنون اطلاعی ندارم ولی قطعا در دیدار بعدی مقابل صنعت مس كرمان مجتبی حیدرپور را به دلیل دریافت كارت قرمز در پایان بازی مقابل شهرداری تبریز در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع)سبزوار در خصوص حریف این هفته تیمش در روز شنبه 16 دی‌ماه عنوان كرد: با توجه به میزبانی تیم صنعت مس كرمان و در اختیار داشتن 2 بازیكن خارجی و چند بازیكن ملی پوش كار سختی را برای پیروزی مقابل این تیم در كرمان پیش رو خواهیم داشت.

گفتنی است بنا به اعلام سایت فدراسیون هندبال كشور نتیجه دیدار تیم های ثامن الحجج(ع)سبزوار و شهرداری تبریز در هفته اول دور برگشت رقابت‌ها به دلیل كنار كشیدن تیم سبزواری 10 بر صفر به سود نماینده استان آذربایجان شرقی اعلام شد و تیم سبزواری به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

همچنین مجتبی حیدرپور بازیكن تیم ثامن‌الحجج(ع)سبزوار در ارتباط با حواشی بازی مقابل تیم تبریزی به 2 جلسه محرومیت قطعی و قاسم شعبانپور به یك جلسه محرومیت از همراهی تیمش محكوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز