خبرگزاری کار ایران

سید جواد جعفری:

نامه فدراسیون بسکتبال به دست ما نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۱۰

تیم بسكتبال مدیار شرق با 12 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه B رقابت‌های لیگ دسته یك بسكتبال كشور قرار دارد

سرمربی تیم بسكتبال مدیار شرق مشهد اظهار داشت: امكان اضافه كردن 2 بازیكن بزرگسال به تیم را در نیم فصل داشتیم اما به دلیل نرسیدن نامه فدراسیون به باشگاه به موقع از این موضوع خبردار نشدیم.

به گزارش ایلنا، سید جواد جعفری پس از شكست تیمش در دیدار هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یك بسكتبال كشور كه دیروز جمعه 8 دی‌ماه با نتیجه 73 بر 60 به سود تیم میزبان، فولاد ماهان اصفهان به پایان رسید، عنوان كرد: اگر در تعطیلات نیم فصل، 2 بازیكن بزرگسال به ترکیب تیم اضافه می كردیم كمك زیادی به تیم برای گرفتن نتایج بهتر می‌شد.

وی با بیان اینكه روز گذشته، تازه از امكان اضافه كردن 2 بازیکن بزرگسال به تیم به جای 2 بازیكن زیر 24 سال خبردار شدیم اظهار كرد: نامه فدراسیون در خصوص قوانین جدید نقل و انتقالات به دست باشگاه نرسیده است و اكنون هم با توجه به 2 بازی باقیمانده به پایان فصل برای انجام تغییرات دیر است.

جعفری با اشاره به بهره‌گیری تیم بسكتبال فولاد ماهان اصفهان از 4 بازیكن بزرگسال با میانگین قدی بالای 2 متر و 10 سانت عنوان كرد: با توجه به مصدومیت سجاد باقریان و امتحانات برخی از بازیكنان تنها با 9 نفر به اصفهان رفتیم كه بیشتر آنان جوان بودند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملكرد بازیكنانش در این مسابقه بیان داشت: علیرغم مصدومیت مصطفی حسینی یکی از مهره‌های اثرگذار تیم، در لحظاتی در نیمه دوم از حریف بلند قد خودمان پیش افتادیم اما خستگی بازیكنان و عدم امكان تعویض موجب شد با 7 امتیاز اختلاف بازی را واگذار كنیم.

گفتنی است، تیم بسكتبال مدیار شرق با 12 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه B رقابت‌های لیگ دسته یك بسكتبال كشور قرار دارد و جمعه 15 دی‌ماه از ساعت 16 در سالن خانه بسكتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد میزبان تیم نیاوران تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز