خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

گردهمایی مسئولان بیسبال و آغاز لیگ کریکت

کد خبر : ۳۰۰۴۷

مسئولان کمیته های بیس بال و سافتبال کشور برای سومین بار گردهم می ایند تا زیر یك سقف به بحث و تبادل نظر بپردازند و برای آینده این ورزش میهج و پرطرفدار تصمیم‌گیری كنند.

مسئولان کمیته های بیس بال و سافتبال کشور برای سومین بار گردهم می ایند تا زیر یك سقف به بحث و تبادل نظر بپردازند و برای آینده این ورزش میهج و پرطرفدار تصمیم گیری كنند.

به گزارش ایلنا، "کیوان صفائیان" دبیر انجمن بیس بال و سافتبال کشور دراین خصوص گفت: این سومین نشست مسئولان انجمن بیس بال و سافتبال کشور با مدیران کمیته های استانی از زمان تشکیل انجمن می باشد.

وی تاریخ برگزاری این نشست را روز پنجشنبه ۷ دیماه جاری برشمرد و افزود: هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان میزبان این گردهمایی یک روزه است كه در آن، راهكارهای مناسب برای رفع مشكلات و بهبود روند كار ارایه خواهد شد.

ترم نخست كلاس مربیگری پاراگلایدر در تهران

روابط عمومی انجمن ورزشهای هوایی اعلام كرد كه كلاس مربیگری پاراگلایدر شامل 3 ترم است که ترم اول آن به مدت یک هفته تا 6 دیماه جاری ادامه خواهد داشت و ترمهای بعدی، هرماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

در این دوره 35 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان سراسر کشور ثبت نام کرده اند که مسئولیت دوره نخست را " محسن طالبی" دبیر انجمن ورزشهای هوایی برعهده خواهد داشت.

همچنین آقایان محمد خورسند – حمید سراجان – وحید نظری نسب – بابک حسینی و محمد رازقی مدرسان این دوره و سیامک پور کلانتر – حسام بایرامی و رضا اباذری از عوامل اجرایی آن هستند.

سعید بهروزی: چرخ لیگ كریكت را بحركت در می آوریم

دبیرانجمن کریکت از قرار گرفتن تیم ملی مردان كشورمان در رده پنجم آسیا اظهار خرسندی کرد و بیان داشت: مسابقات آسیایی بانکوک با حضور تیم های قدرتمند برگزار شد،از این رو مکان پنجم دستاوردی مناسب است.

سعیدبهروزی افزود: ملی پوشان کریکت كشورمان پتانسیل و شایستگی بالایی دارند و در دوره قبل نیز مقام 5 آسیا را کسب کردند. البته در مسابقات آسیایی امسال که به میزبانی بانکوک برگزار شد، تیمی جوان را راهی مسابقات کردیم تا آنان ضریب تجربه خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: انجمن کریکت برای پیشرفت و تقویت تیم ملی در مسابقات آسیایی بانکوک ازیك مربی صاحب نام پاكستانی به نام محمود رشید دار" بهره برد و ملی پوشان جوان زیر نظر این مربی با دانش، توانستند در تایلند بازیهای خوبی را به نمایش بگذارند.

بهروزی افزود: در مسابقات اخیر در بانکوک از 8 بازیکن زیر 16 سال بهره بردیم وجوانان با استعداد شایسته تیم کریکت ایران مقابل تیم های ملی پرقدرت آسیایی عملکرد بسیار درخشانی ارائه دادند و اسباب تحسین حاضر ان را برانگیختند.

دبیر انجمن كریكت ادامه داد: باوجود انکه از میان 8 تیم شرکت کننده در مسابقات آسیا به مقام پنجم رسیدیم ولی از دستاورد تیم ملی کریکت راضی هستیم و اطمینان داریم این تیم در آینده ای نزدیک تبدیل به تیمی قدرتمند می شود و حتی در مکان اول تا سوم آسیا قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امکانات و شرایط تیم های مطرح آسیایی به مراتب از تیم ملی ایران مناسب تر است و بطور قطع در اختیار داشتن زمین، استادیوم و امکانات استاندارد روند پیشرفت تیم ملی کریکت را آسان تر و سریع تر می کند.

بهروزی افزود: یكی از برنامه های مهم انجمن کریکت در سال 92 ساخت دو زمین مناسب و استاندارد برای برگزاری مسابقات و تمرین ورزشکاران کریکت است.

دبیر انجمن كریكت با تاكید بر برگزاری لیگ ادامه داد:همچنین انجمن کریکت قصد دارد برای نخستین بار لیگ کریکت را در کشور برگزار کند و به احتمال فراوان و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اواخر فرودین ماه سال 92، لیگ کریکت را راه اندازی خواهیم كرد.

بهروزی افزود: طبق برنامه انجمن کریکت قرار است فروردین ما ه سال 92 دور رفت مسابقات کریکت و بهمن ماه دور برگشت ار برگزار کنیم.امیدارم با برگزاری لیگ و آماده سازی دو زمین استاندارد، پیشرفت محسوسی را در کریکت شاهد باشیم.

وی ادامه داد: انجمن کریکت قصد دارد به مناسبت دهه فجر مسابقات بین المللی کریکت را در چابهار برگزار کند.از این رو در رده بزرگسالان و همچنین زیر 19 سال این رقابتها را برگزارمی كنیم و در این راستا از کشورهای افغانستان - پاکستان و هندوستان که تیم های قدرتمند در آسیا محسوب می شوند برای حضوردر جام فجر دعوت به عمل آورده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز