خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

ایران با چین، تایلند، سنگاپور، کویت و قطر همگروه شد

کد خبر : ۲۹۴۵۰

مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا قرعه کشی شد و طی آن تیم ملی کشورمان با چین، تایلند، سنگاپور، کویت و قطر در گروه دوم قرار گرفت.

مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا قرعه کشی شد و طی آن تیم ملی کشورمان با چین، تایلند، سنگاپور، کویت و قطر در گروه دوم قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این مسابقات از دوم بهمن ماه امسال در شهر بانکوک مرکز تایلند و با حضور 12 کشور آسیایی آغاز می شود.
براساس این گزارش، در گروه یک تیمهای هنگ کنگ، نپال، مالزی، بوتان، امارات و افغانستان همگروه شده اند.
زمان و مکان اردوی آماده سازی تیم ملی کریکت بانوان کشورمان بزودی از سوی انجمن کریکت اعلام خواهد شد.
برنامه دیدارهای تیم ملی کریکت بانوان ایران به این شرح است:
- 4 بهمن با چین
- 5 بهمن با قطر
- 6 بهمن با تایلند
- 8 بهمن با کویت
- 9 بهمن با سنگاپور

ملی‌پوشان فوتبال‌دستی در انزلی محک می‌خورند

ملی پوشان فوتبال دستی کشورمان خود را آماده می کنند تا از روز شنبه دوم دیماه در اردوی آماده سازی حضور یابند و بمنظور شرکت در مسابقات جهانی فرانسه، به مرز آمادگی مناسب برسند. این اردو در شهرستان انزلی خواهد بود و اعضای تیمهای ملی بزرگسالان، بانوان و پیشکسوتان بمدت یک هفته در تمرینات آماده سازی حضور خواهند یافت. مسابقات فوتبال دستی جام جهانی فرانسه از تاریخ 14 تا 17 دیماه در شهر "نانت" برگزار می شود و قرار است تیمهای بزرگسالان، بانوان و پیشکسوتان ایران در این رقابت‌های معتبر حضور داشته باشند.

گروه بندی مسابقات جهانی فرانسه به این شرح است:
- گروه بندی مردان جهان:

گروه A: آلمان، لهستان، انگلیس، سوئیس
گروه B: بلژیک، لوکزامبورگ، پرتغال، کانادا
گروه C: اتریش، آمریکا، دانمارک، ایران
گروه D: فرانسه، چک، اسلونی، هلند

- گروه بندی بانوان جهان:

گروه A: بلژیک، فرانسه، امریکا، نیجریه
گروه B: آلمان، روسیه، کونگو، پرتغال
گروه C: سوئیس، دانمارک، هلند، کانادا
گروه D: اتریش، انگلیس، ایران، اسلواکی

- گروه بندی پیش کسوتان جهان:

گروه A: انگلیس، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، ایران
گروه B: اتریش، المان، آمریکا، هلند، بلژیک

سرمربی تیم‌های ملی فوتبالدستی:

برای کسب مدال به فرانسه می‌رویم

سرمربی تیم های ملی فوتبالدستی کشورمان گفت: برای کسب مدال قدم به رقابتهای جهانی فرانسه می گذاریم و امیدواریم که ملی پوشان ما در رده بزرگسالان بتوانند برای نخستین بار بر روی سکوی جهانی بایستند.
محمد چمنی اضافه کرد: اردوی ملی پوشان از روز شنبه دوم دیماه در انزلی آغاز می شود و ما به این دلیل محل اردو را در این شهرستان در نظر گرفته ایم که اعضای تیم های بزرگسالان – بانوان و پیشکسوتان بتوانند با فراغ بال و بدور از پایتخت، تمام هم و غم خود را صرف آماده سازی خود کنند.

وی افزود: تشکیل اردو بدور از تهران این مزیت را دارد که ملی پوشان می توانند بدون دغذغه در راه آمادگی گام بردارند.
این مربی در ادامه گفت: تمرینات آمادگی روزانه در سه نوبت صبح، بعدازظهر و شب برگزار می شود و تا هشتم دیماه ادامه خواهد داشت.

چمنی با اشاره به اینکه 15 ملی پوش به فرانسه اعزام می شوند، تصریح کرد: در رده بانوان چهار بازیکن – در رده بزرگسالان هفت ملی پوش و در بخش پیشکسوتان چهار نفر در مسابقات جهانی نانت حضور خواهند داشت.
وی از حضور بانوان ملی پوش در این رقابتهای معتبر جهانی به نیکی یاد کرد و گفت: با تلاش مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن فوتبالدستی برای نخستین بار است که تیم ملی بانوان در این مسابقات حضور می یابد که بطور قطع برای این قشر پراهمیت و کارساز خواهد بود.
سرمربی تیم های ملی فوتبالدستی کشورمان درخصوص قرعه کشی این مسابقات گفت: بهرحال در رقابتهای جهانی باید با تیم های قدر دنیا پیکار کرد و خود را آماده مبارزه نمود. ما باید برابر همه رقبا با انرژی و روحیه بالا به میدان برویم و اصلا از نام و نشان حریفان نترسیم.
وی گفت: سال گذشته در قسمت تیمی و انفرادی بزرگسالان به مقام پنجم جهان رسیدیم و در بخش پیشکسوتان برای اولین بار صاحب مدال برنز شدیم. ولی من امیدوار هستم که در رده بزرگسالان بتوانیم برای نخستین بار بر روی سکوی جهانی قرار گیریم.

کلاس داوری فوتوالی در بندرعباس

یکدوره کلاس داوری فوتوالی بمنظور ارتقای سطح دانش داوران در شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این کلاس با همت انجمن فوتوالی روزهای 5 و 6 دیماه جاری با حضور داوران کشور در این شهرستان برگزار می شود.
محمد شاهقلی رییس کمیته داوران فوتوالی، مدرس این دوره از کلاس داوری خواهد بود.

کلاس مربیگری ورزش‌های هوایی در تهران

انجمن ورزش‌های هوایی کشور در نظر دارد یک دوره کلاس مربیگری در محل انجمن (مجموعه ورزشی آزادی تهران) برگزار کند.
این دوره شامل 4 ترم است که ترم اول آن به مدت یک هفته از 30 آذرماه جاری تا 6 دیماه ادامه خواهد داشت و ترمهای بعدی هرماه به مدت یک هفته برگزار می شود.
در این دوره 35 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان سراسر کشور ثبت نام کرده اند که مسئولیت این کلاسها را محسن طالبی برعهده خواهد داشت.
حمید سراجان – وحید نظری نسب – محمد خرسند – بابک حسینی و محمد رازقی مدرسین این دوره و سیامک پور کلانتر – حسام بایرامی و رضا ابازری از عوامل اجرایی آن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز