خبرگزاری کار ایران

برای محمد بنا متاسفم؛

حسینی: فردی که مدال لیاقت گرفته باید شرایط مملکت را درک کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۹۱

متاسفم برای فردی که نشان لیاقت و ملی کشور را گرفته و این شرایط را درک نمی‌کند و یک فدراسیون با آن عظمت را با این همه چالش و حاشیه مواجه می‌کند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تقبیح رفتار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که محمد بنا باید شعور را به کار گرفته و شرایط خاص مملکت را درک کند.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه مشکلات مالی ورزش و بررسی آن در فراکسیون ورزش مجلس اظهار کرد: این روزها بیش از هر چیزی ورزش و فدراسیون‌های ورزشی درگیر مشکلات عدیده مالی هستند و ما در رابطه با آن، هم با وزیر ورزش و هم با رئیس جمهور مذاکراتی را داشته‌ایم و امیدواریم از این شرایط خارج شویم.

وی افزود: متاسفانه همه بخش‌های کشور امروز با مشکلات عدیده مالی و کسری بودجه مواجه‌اند و ورزش هم به عنوان یکی از این بخش‌ها مشکلات بسیار زیادی دارد. مطمئنا وقتی شما هزار تومان درآمد دارید و هزینه‌های‌ شما 1200 تومان باشد برای تامین همان 200 تومان هم به مشکلات بزرگی بر خواهید خورد. من امیدوارم هر چه سریع‌تر کشور از این شرایط خارج شده و ما بتوانیم به اوضاع مالی ورزش و سایر بخش‌ها سر و سامانی بدهیم.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این فراکسیون برنامه‌ای برای حل مشکلات مالی وزارت ورزش و فدراسیون‌ها دارد، گفت: ما که نمی‌توانیم شخصا بودجه‌ای در اختیار آنها بگذاریم، اما همانطور که گفتم مذاکرات بسیاری در این خصوص انجام داده‌ایم.

وی در رابطه با مشکلات عدیده فدراسیون کشتی و تعطیلی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: واقعا من متاسفم برای فردی که نشان لیاقت و ملی کشور را گرفته و این شرایط را درک نمی‌کند و یک فدراسیون با آن عظمت را با این همه چالش و حاشیه مواجه می‌کند. به نظر من محمد بنا باید شعورش را به کار گرفته و شرایط خاص مملکت را در نظر بگیرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا فوتبال و باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هزینه‌های بسیاری داشته‌اند اما پولی برای تخصیص به فدراسیون‌ها وجود ندارد، گفت: من فکر می‌کنم مدیران این دو باشگاه اگر بازیکنانی را هم به خدمت گرفته‌اند با وعده و وعید بوده و پولی به آنها پرداخت نکرده‌اند. آنطور که من مطلع هستم پولی که امسال وارد فوتبال شده بسیار کمتر از سال‌های گذشته بوده، ضمن آنکه در توزیع منابع مالی باید توجه داشت که تماشاگران باشگاه پرسپولیس و استقلال چند برابر فدراسیون‌های دیگر است.

وی در پایان از برگزاری اولین همایش باشگاه داری توسط فراکسیون ورزش مجلس خبرداد و گفت: طی هفته آینده قرار است همایشی با حضور همه صاحب‌نظران عرصه فوتبال به میزبانی فراکسیون ورزش برگزار شده و در این همایش در خصوص شرایط باشگاهداری و اصلاح اساسنامه باشگاه‌های ورزشی بحث و گفت‌وگو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز