خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین دوره مسابقات جام فجر؛

نخستین تجربه حضور سنگال با یک تکواندوکار

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۰

دیه بلال هوگوپوش وزن منهای 68 کیلو گرم سنگالی، به عنوان تنها نماینده تیم ملی تکواندو این کشور، برای حضور در مسابقات جام فجر راهی ایران می شود.

تیم ملی تکواندو سنگال با معرفی یک هوگوپوش، برای نخستین بار تجربه حضور در رقابت های بین المللی جام فجر را به دست خواهد آورد.
به گزارش ایلنا، دیه بلال هوگوپوش وزن منهای 68 کیلو گرم سنگالی، به عنوان تنها نماینده تیم ملی تکواندو این کشور، برای حضور در مسابقات جام فجر راهی ایران می شود.
تاکنون 9 تیم از کشورهای روسیه، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان،سوریه و سنگال در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در این دوره از رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
در بخش بانوان، تیم های روسیه،افعانستان، تونس و سوریه در بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو شرکت خواهند کرد.
همچنین در بخش آقایان هوگوپوشان 8 کشور کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان،سوریه و سنگال برای رقابت بر روی شیاپچانگ مهم ترین رویداد تکواندو کشورمان، به ایران سفر خواهند کرد.
بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو جام فجر در حالی تا شش روز دیگر به میزبانی ایران برگزار می شود که هوگوپوشان کشورهای کرواسی، صربستان، سنگال و تونس برای نخستین بار تجربه حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.
گفتنی است، بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز