خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

شکست کریکت‌بازان ایران مقابل سنگاپور/ قهرمانی فارس در لیگ راگبی

کد خبر : ۲۵۹۴۳

تیم ملی کریکت کشورمان در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی سید دو آسیا مقابل تیم قدر سنگاپور در یک بازی نزدیک، تن به شکست داد.

تیم ملی کریکت کشورمان در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی سید دو آسیا مقابل تیم قدر سنگاپور در یک بازی نزدیک، تن به شکست داد.

به گزارش ایلنا، در این بازی پایاپای تیم کشورمان برابر حریف که سالها در سید یک آسیا حضور داشته، تنها با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 95-96 مغلوب شد.

تیم ملی کریکت ایران امروز (شنبه) در دومین بازی با تایلند میزبان این رقابتها پیکار می کند که در صورت برتری بر این رقیب، راهی مرحله دوم خواهد شد.
این مسابقات با حضور 7 تیم در بانکوک و در دو گروه برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر راهی سید یک آسیا خواهند شد.

راگبی لیگ برتر ایران:

تیم فارس سرود قهرمانی خواند

مسابقات راگبی لیگ برتر ایران که در تهران جریان داشت با قهرمانی تیم فارس بکار خود پایان داد.
 در دیدار پایانی تیم فارس با حساب 3-6 از سد تهران گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در این مسابقات که در زمین شماره چهار آزادی تهران برگزار شد، تیمهای خوزستان و خراسان نیز حضور داشتند که تیم خراسان در رده آخر ایستاد و به لیگ یک سقوط کرد.

در حاشیه:
در دیدار رده بندی تیمهای خوزستان و خراسان رضوی و مقابل هم قرار گرفتند و در حالیکه فقط ده دقیقه از بازی گذشته بود تیم خراسان با اعتراض های مکرر و درگیری با داور وبر هم زدن نظم مسابقه، زمین بازی را ترک کرد.

 

تهران فاتح اسکی روی آب قهرمانی کشور شد

پرونده رقابتهای اسکی روی آب قهرمانی کشور با قهرمانی تیم تهران بسته شد.
 با وجود نامساعد بودن شرایط جغرافیایی، این مسابقات در دریاچه آزادی تهران و در بخشهای "تریک" (چرخش)، "اسلالوم" و "پرش" برگزار شد.
در پایان این رقابتها، تیمهای تهران – مازندران و کیش به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
تیمهای البرز، خوزستان، آذربایجان شرقی و هرمزگان نیز در این رقابتها حضور داشتند.

مسابقات لیگ راگبی ساحلی قهرمانی ایران

تاکنون 11 تیم اعلام آمادگی کرده اند

مسابقات لیگ راگبی ساحلی ایران قرار است برای اولین بار در جزیره زیبای کیش برگزار شود که تاکنون یازده تیم برای حضور در آن اعلام امادگی کرده اند.
این مسابقات 25 آذرماه جاری با نام "جام خلیج همیشه فارس" در کیش برگزار خواهد شد.
اسامی تیمهایی که تاکنون اعلام آمادگی نموده اند به شرح زیر است:
کرمان با دو تیم – زنجان – لرستان – گیلان – هرمزگان – شهرداری تبریز – ستارگان تهران – خلیج فارس تهران – شهرباران گیلان – مازندران

سرپرست دبیری انجمن جهت یابی منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، نادر ضربعلی زاده یکی از چهره های نام اشنای رشته  جهت یابی  کشورمان به سمت سرپرست دبیری این انجمن منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این حکم "محمد علیپور"، نامبرده را به این سمت منصوب نمود.
ضربعلی زاده در رشته جهت یابی در زمرده افراد کارکشته به شمار می رود که تاکنون با تیم جهت یابی نیروهای مسلح در چندین مسابقات معتبر جهانی و بین المللی در برزیل – اسلوونی – کروواسی حضور یافته است.

اولین دوره کلاس توجیهی راگبی ساحلی برگزار شد

اولین دوره کلاس توجیهی راگبی ساحلی درزمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید.
 در ابتدا مهدی امیری ممتاز مسئول کمیته راگبی ساحلی درخصوص راه اندازی این رشته توسط انجمن سخنرانی کرد و به تبیین آن پرداخت.
سپس مقررات راگبی ساحلی توسط مدرس انجمن پدرام بنی عامریان تدریس شد و در خاتمه نیز" حسن میرزااقابیک رئیس انجمن از حضور داوران بین المللی وحاضران در کلاس تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که نخستین دوره مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی ایران در کیش در سطحی قابل قبول برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز