خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم واترپلوی جوانان:

دیدار با یونان تجربه مفیدی بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۸

عملکرد بازیکنان در دیدار با یونان من را به شكست ازبكستان بسیار امیدوار كرد.

داوود رضا سلطانی با بیان اینكه دیدار مقابل تیم قدرتمند یونان تجربه مفیدی برای بازیكنان جوان كشورمان بود، تصریح كرد: عملکرد بازیکنان در دیدار با یونان من را به شكست ازبكستان بسیار امیدوار كرد.

به گزارش ایلنا،  سرمربی تیم واترپلوی جوانان پس از شكست 16 بر 5 تیم ایران مقابل تیم صاحب نام یونان تاكید كرد: تیم ما در این مسابقه كوارترهای اول (2-1)، دوم (3-صفر) و سوم (5-3) را بسیار خوب و پخته بازی كرد و اگر همین بازی را مقابل ازبكستان تكرار كنیم می توانیم این تیم را شكست دهیم.

سلطانی اضافه كرد: در كوارتر چهارم توان بازیكنان ما کاهش یافت و بچه‌ها از نظر بدنی تحلیل رفتند كه همین مسئله باعث شد كوارتر چهارم را 6-1 واگذار كنیم. با این وجود در همین مسابقه سنگین 4 بار به یونانی‌ها ضد حمله زدیم كه فقط یكی از این موقعیت ها را توانستیم به گل تبدیل كنیم.

سرمربی تیم جوانان در خصوص دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل ازبكستان گفت: پیش از این بازی 2 جلسه تمرین سبك را برگزار خواهیم كرد، ضمن اینكه در بازی با یونان برنامه‌های تاكتیكی خاصی كه برای دیدار با ازبكستان مرور كردیم تا بچه‌ها به هماهنگی لازم برای بازی روز چهارشنبه برسند.

وی تصریح كرد: تا به حال دو بازی از تیم ازبكستان مقابل ترینیداد و رومانی را دیده‌ام و شناخت خوبی از این تیم دارم. ازبك‌ها دو بازیكن موثر دارند كه باید تلاش كنیم آنها را از كار بیاندازیم تا با اجرای برنامه‌های تاكتیكی ویژه‌ای كه مد نظر داریم نتیجه بازی را در دیدار روز چهارشنبه بدست آوریم. بازی مقابل یونان من را بسیار به پیروزی مقابل ازبكستان امیدوار كرد و تلاش می‌كنیم با دعای خیر مردم دیدار روز چهارشنبه را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی اظهار داشت: تلاش كردیم تا حساسیت مسابقه با ازبکستان را برای بچه‌ها كمتر كنیم تا با اعتماد به نفس لازم و تمرکز بیشتری مقابل ازبكستان به میدان بروند.

سلطانی در خصوص بهترین‌های ایران مقابل یونان یادآور شد: مهران باقری دروازبان با آتیه تیم جوانان در 3 مسابقه گذشته نمایش چشم‌گیری داشته، ضمن اینكه حامد ملك خانبانان و محمود غلام‌نژاد هم جزو بهترین‌های تیم ایران مقابل یونان بودند.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان درخصوص شكست نزدیك 9 بر 8 تیم ازبكستان مقابل رومانی یادآور شد: به اعتقاد من داوری در این مسابقه اشتباهات زیادی داشت، ضمن اینكه تیم رومانی نیز با تیم ذخیره‌هایش مقابل ازبكستان به میدان رفت و فاصله یك گل اختلاف واقعی بین تیم رومانی و ازبكستان نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز