خبرگزاری کار ایران

دارنده بازوبند پهلوانی كشور:

تداوم موفقیت‌های كشتی پهلوانی نیازمند ایجاد زیرساخت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۹

دریافت بازوبند پهلوانی در خراسان رضوی موروثی است و از سالیان گذشته در استان تكرار می‌شد.

پهلوان اخلاق كشور گفت: علیرغم وجود پتانسیل‌های بسیار در میان جوانان خراسان رضوی زیرساخت‌های كافی برای تداوم موفقیت‌ها در كشتی پهلوانی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، امیر رشیدلمیر با تاكید بر حمایت مسوولین ورزش استان از كشتی پهلوانی به عنوان ورزشی كه در زمینه اخلاقی و فرهنگی حائز اهمیت است، عنوان كرد: دریافت بازوبند پهلوانی در خراسان رضوی موروثی است و از سالیان گذشته در استان تكرار می‌شده ولی بعید می‌دانم با نبود زیرساخت‌های لازم این روند ادامه یابد.

وی با اشاره به نبود سالن اختصاصی كشتی پهلوانی در استان گفت: با در نظر گرفتن زمان های تمرینی برای این ورزش و ایجاد محلی برای مربیان توانمند و كشتی گیران با استعداد استان می توانیم رشد ابعاد فنی و فرهنگی ورزش كشتی پهلوانی را مستمر كنیم.

رشید لمیر با اشاره به اینكه در پایتخت معنوی كشور بیشتر باید در مقوله فرهنگ تمركز شود، گفت: متاسفانه یبشتر بودجه ورزش به قسمتی اختصاص داده می‌شود كه نه از بعد فنی و قهرمانی دستاوردی داشته و نه از جنبه اخلاقی و فرهنگی توفیقاتی کسب کرده است.

وی با تاكید بر لزوم هدف‌گذاری واحد در تمامی ارگان‌های ذیربط ورزش استان گفت: در صورت تداوم جلسات مستمر هم اندیشی با وجود نیروی انسانی متخصص كافی در استان و با ایجاد عدالت در تخصیص اعتبار درمیان تمامی رشته‌های ورزشی حل معضلات ورزشی استان امکان‌پذیر است.

رشیدلمیر ضمن اشاره به نبود بودجه در ورزش استان گفت: این مشکل بزرگی در ورزش استان از حیث فرهنگی است كه برای اعزام تیم كشتی پهلوانی استان به بزرگترین مسابقه فرهنگی و ورزشی کشور با مشکل تامین بودجه مواجه باشیم.

وی ضمن تاكید بر اینكه استاندار در گام اول باید فكری به حال كسری بودجه ورزش استان و تامین اعتبار كند، گفت: لازمه ترویج اخلاق و فرهنگ در جامعه توجه به ورزش است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز