خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد:

اماكن ورزشی موجود جوابگوی كلانشهر مشهد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۰

استانداری می‌تواند با سیاست‌گذاری مناسب در سرو سامان یافتن وضعیت ورزش استان نقش ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده شورای شهر مشهد گفت: به شدت نیازمند ساخت اماكن ورزشی بیشتر در شهر مشهد هستیم.

به گزارش ایلنا، عباس شیرمحمدی گفت: در مناطق مختلف شهر مشهد به خصوص مناطق پرجمعیت و محروم كه از جمعیت بیشتری برخوردار هستند نیازمند ساخت اماكن ورزشی روباز و سرپوشیده هستیم. ساخت اماكن ورزشی كمك فراوانی در كاهش بزهكاری و جرم دارد كه موجب كم شدن هزینه‌های اجتماعی در سطح كلان شهر مشهد می شود.

شیرمحمدی با بیان اینكه گسترش ورزش همگانی نیازمند همكاری بیش از پیش كلیه دستگاه‌های تاثیر گذار در حوزه ورزش است، اظهار داشت: تاكنون هم تلاش‌های زیادی برای گسترش ورزش در سطح جامعه شده ولی كافی نیست و نیاز به یك بازنگری و وفاق همگانی دارد. باید این موضوع كه ورزش نیاز جامعه است در بین تمامی تصمیم‌گیران استان به عنوان یك اصل پذیرفته شود كه خود گام بزرگی در ارتقاء كیفیت زندگی نسل امروز می باشد.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به جایگاه استانداری در خصوص سیاستگذاری‌های لازم در دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی استان گفت: استانداری می‌تواند با سیاست گذاری مناسب در سرو سامان یافتن وضعیت ورزش استان نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه اداره كل ورزش خراسان رضوی در مدیریت ورزش استان اظهار داشت: هاشمی جواهری مدیركل ورزش استان چند هفته پیش در جلسه غیرعلنی شورای شهر مشهد حضور یافتند و یكسری پیشنهاداتی برای همكاری بیشتر بین شهرداری و اداره كل به صورت مكتوب ارائه دادند كه نتیجه آن ایجاد كارگروه ویژه ای بین شهرداری و اداره كل شد. مصوبات این كارگروه كه در راستای ارتقای وضعیت ورزش استان و به خصوص شهر مشهد خواهد بود با هماهنگی شورای شهر مطمئنا به سرعت اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز