خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس جهانی سبک انشین؛

فرجی: سبک‌های آزاد کاراته جهان باید حول یک محور حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۶

علاوه بر سبک های کنترلی، نگاه ویژه ای به سبک‌های آزاد داریم.

رئیس جهانی سبک انشین کاراته که برای برگزاری آزمون دان یک تا 5 و استاژ فنی به ایران آمده، با حضور در محل فدراسیون کاراته با رئیس و دبیر این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق فرجی در دیدار با نی نومیا رئیس جهانی سبک انشین کاراته از وی به عنوان یکی از اساتید بزرگ کاراته جهان یاد کرد و گفت: فدراسیون کاراته ایران علاقه مند است از توانایی های اساتید بزرگ درتوسعه هر چه بیشتر کاراته در بخش سبکهای آزاد بهره بگیریم.

فرجی با تاکید بر اینکه در فدراسیون کاراته آموزش محور اصلی فعالیت هاست گفت: علاوه بر سبک های کنترلی، نگاه ویژه ای به سبک‌های آزاد داریم.

رئیس فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد که سبک‌های آزاد در جهان به لحاظ داشتن پتانسیل کمی و کیفی باید حول یک محور حرکت کنند و در جهت بسط و گسترش این بخش به فکر تشکیل سازمان جهانی واحدی باشند.

در این دیدار از اینکه به ایران سفر کرده ابراز خرسندی کرد و گفت: من با دیده احترام به کاراته ایران می نگرم چرا که معتقدم کاراته ایران جز کشورهای برتر دنیاست و جوانان قدرتمند ایرانی علاقه ویژه ای به این ورزش رزمی دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز