خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین:

سطح کیفی جام فجر بسیار بالا بود

کد خبر : ۱۵۹۱۴

افغانستان یکی از کشورهای نوپا در تكواندو است که با سرمایه گذاری خوب مسئولان ورزش این کشور در بیست و چهارمین دوره از رقابت های بین المللی جام فجر، مبارزان آن كشور با سطح تكنیكی بسیار بالا بر روی شیاپچانگ رفتند.

خانلرخانی گفت: بیست و چهارمین دوره رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر، در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان این مطلب افزود: اگرچه در این دوره از مسابقات حضور تعداد كمی از تیم های خارجی میسر شد اما سطح کمی مسابقات بسیار بالا بود، به نحوی که در تمامی رقابت های اوزان فرد و زوج، شاهد مسابقات تنگاتنگ و نفس گیری از هوگوپوشان بودیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره عملکرد تیم های خارجی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها هوگوپوشان كشورهای تونس، كرواسی و صربستان به واسطه برخورداری از سطح فنی و تکنیک بالا، به عنوان مهم ترین رقیبان تکواندوکاران تیم های ایرانی، عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی درباره عملکرد هوگوپوشان افغان حاضر در این دوره از رقابت ها یادآور شد: افغانستان یکی از کشورهای نوپا در این رشته ورزشی است که با سرمایه گذاری خوب مسئولان ورزش این کشور بر این رشته ورزشی، در بیست و چهارمین دوره از رقابت های بین المللی جام فجر، با سطح تكنیكی بسیار بالا بر روی شیاپچانگ رفتند که این امر نشان دهنده رشد فعالیت تکواندو در این کشور است.

خانلرخانی در خصوص نحوی قضاوت داوران در این دوره از رقابت ها بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات مناسب کمیته داوران فدراسیون و دعوت از برترین داوران داخلی و خارجی، در این دوره از رقابت ها شاهد قضاوتی بی نقص از داوران بودیم که این امر نیز باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز