خبرگزاری کار ایران

عقب‌نشینی به سبک وزیر؛

عباسی: اساسنامه فدراسیون‌ها وحی منزل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱

بحث تغییر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در شرایطی که تا پیش از این مورد مخالفت مسئولین وزارت ورزش و جوانان بود، در مسیر دیگری قرار گرفت و محمد عباسی روز گذشته از احتمال تغییر این اساسنامه‌ها خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان بر خلاف اظهارات روزهای گذشته خود از احتمال تغییر در اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحث تغییر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی ایران که این روزها به شدت مورد تاکید و اصرار کمیته بین‌المللی المپیک و برخی فدراسیون‌های جهانی واقع شده در شرایطی که تا پیش از این مورد مخالفت مسئولین وزارت ورزش و جوانان بود، در مسیر دیگری قرار گرفت و محمد عباسی روز گذشته از احتمال تغییر این اساسنامه‌ها خبر داد.

عباسی عصر دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی و عملکرد دولت نهم و دهم در عرصه ورزش، اظهار داشت که اساسنامه فدراسیون ها وحی منزل نیست واحتمال تغییر آن وجود دارد.

محمد عباسی در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که وزارت ورزش و جوانان پیشتر سازمان تربیت بدنی بود ممکن است تغییراتی نیز در اساسنامه فدراسیون ها داده شود اما قواعد همان چیزی که در گذشته بوده، خواهد بود.

وی افزود: بدون شک برخی از قواعد مدنظر مجامع بین المللی راهکارهای بهتری را ارایه می کند، بنابراین ایرادی ندارد که آنها در اساسنامه ها لحاظ شود.درحال حاضر تعدادی از دوستان در این زمینه فعالیت می کنند اما اجباری در کار نیست، یعنی ما انقدر مشکل نداریم که اگر این کار را نکنیم ورزش ما روند درستی را طی نکرده باشد.

عباسی گفت:به شخصه اشکالی در اساسنامه نمی بینم اما دلمان می خواهد بهتر شود و با توجه به شیوه های حاکم برکشورمان و قواعد جدید جهانی تجهیز شود.

وی در واکنش به پرسش های دیگری در خصوص نحوه تبیین اساسنامه جدید گفت: نمی دانم شما رسانه ها چگونه می نویسید که برای خود در این خصوص ابهام ایجاد می کنید. من گفته ام اساسنامه‌های ما از قبل تا الان همه ساله معتبر و درست بوده است و از گذشته تاکنون در حال اجراست چرا که اساسنامه خوبی بوده و اگر برخی از رسانه ها در انتقال موضوعات و رفتارهایی که در گذشته انجام شده، کمی بی دقتی کنند باعث می شود که دشمنان ایران در خارج از کشور که علاقمند نیستند موفقیت های قهرمانان ما را ببیند به اهداف خود دست پیدا کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز