خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

قهرمانی هایپ در لیگ فوتوالی و شکست راگبی‌بازان

کد خبر : ۱۱۸۴۲

تیم هیات انجمنهای ورزشی استان بوشهر مقتدرانه قهرمان دور رفت لیگ بیس بال در منطقه جنوب کشور شد.

تیم هیات انجمنهای ورزشی استان بوشهر مقتدرانه قهرمان دور رفت لیگ بیس بال در منطقه جنوب کشور شد.

به گزارش ایلنا، در آخرین و سومین روز رقابتهای دور رفت لیگ جنوب که در اراک برگزار شد، دو تیم هیات انجمنهای ورزشی استان بوشهر و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار نماینده استان بوشهر موفق شد با حساب 16 بر 6 مس کرمان را در اینینگ 7 شکست دهد و قهرمان دور رفت شود.

در دیگر دیدار نیز دو تیم کوروش اراک و اسپادانای اصفهان باهم پیکار کردند که در این مسابقه نماینده استان اصفهان با نتیجه 18 بر 1 نماینده استان اراک را از پیش روی برداشت.
بدین ترتیب و با پایان یافتن مسابقات دور رفت لیگ منطقه جنوب، رده بندی تیمهای حاضر بشرح ذیل می باشد:


1-هیات انجمنهای ورزشی استان بوشهر
2- مس کرمان
3- اسپادانای اصفهان
4- کوروش اراک
تاریخ برگزاری مرحله برگشت لیگ جنوب با توجه به حضور تیم ملی بیس بال ایران در مسابقات بین المللی پنجاب پاکستان دستخوش تغییراتی خواهد شد اما استانهای داوطلب میزبانی دور برگشت می توانند طی روزهای آتی مراتب را کتبا به انجمن بیس بال و سافتبال کشور اعلام نمایند.
انجمن بیس بال و سافتبال کشور از تمامی کسانی که در برگزاری دور رفت لیگ جنوب بویژه هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی و تیم بیس بال کوروش اراک که زحمات فراوانی برای میزبانی این مسابقات کشیدند قدردانی می نماید.

مسابقات راگبی "سونز" مردان آسیا – هند

شکست ایران مقابل تیم سوم آسیا

تیم ملی راگبی "سونز" مردان کشورمان روز شنبه در چارچوب رقابتهای قهرمانی آسیا در اولین دیدار مقابل تیم قدرتمند چین شکست خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این دیدار چین، تیم سوم آسیا موفق شد به برتری برسد و قدم اول را محکم بردارد.
تیم ایران امروز همچنین با تیمهای سریلانکا و مالزی دیدار خواهد کرد.
شایان ذکر است ملی پوشان راگبی آقایان کشورمان بمنظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، روز جمعه 21 مهرماه راهی هند شدند.
مسابقات راگبی قهرمانی آسیا (سونز)، روزهای 22 و 23 مهرماه جاری در شهر "بمبئی" هند برگزار می شود که ایران در این رقابتها با تیمهای چین، سریلانکا و مالزی روبرو می شود.
اسامی ملی پوشان اعزامی بدین شرح می باشد:
محمد شریفیان -پیام عباسی-رضا بوعذار -حمزه امیری-پیام شجاعی-امید زارعی-ناصر اسلامی منش-میثم خادم-رامین نور سعدی-فرشاد جمشیدی-محمد سپهری-علیرضا بوستانی-رضا بیات - بهروز قاسمی

 

لیگ زیر گروه دارت بانوان کشور

"مدینه ملک حسینی" همچنان در صدر

هفته دوم مسابقات لیگ زیر گروه دارت بانوان کشور در مجموعه شهید کشوری تهران برگزار شد که طی آن "مدینه ملک حسینی" توانست صدر نشینی خود را حفظ کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها با حضور 19 نفر از سراسر کشور برگزار شد که طی آن مدینه ملک حسینی از گلستان اول شد، ساجده احمدی از گلستان به مقام دوم رسید و افسر شامخی از لرستان و سپیده نورایی از البرز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.
لازم بذکر است هفته سوم این مسابقات 10 آذرماه سالجاری برگزار می شود.

 

مسابقات "فوتوالی" جام آزاد تهران؛ تیم "هایپ" سرود قهرمانی خواند

تیم فوتوالی هایپ با غلبه بر تیم ستارگان به مقام قهرمانی جام آزاد فوتوالی تهران دست یافت.

مرحله نیمه نهایی مسابقات آزاد تهران با انجام دو دیدار پیگیری شده که ابتدا تیم هایپ موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم بارسلونا را شکست دهد و در دیگر بازی این مرحله نیز تیم ستارگان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم آفساید را شکست دهد.
در ادامه این رقابت ها و در بازی رده بندی دو تیم آفساید و بارسلونا به دیدار یکدیگر رفتند که در نهایت تیم آفساید موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داده و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

در بازی فینال هم دو تیم قدرتمند ستارگان که متشکل از فوتبالیست های مطرح کشور بود به دیدار تیم هایپ رفت که از بازیکنان فنی و پرانرژی برخوردار بود. ست اول این بازی با نتیجه 12-9 به نفع تیم ستارگان پایان یافت ولی تیم هایپ موفق شد با یک بازی خوب، دو ست بعدی را با نتایج 12-10 و 12-6 به نفع خود کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

از نکات جالب مسابقات امروز حضور مارکو اوکتاویو، نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتوالی و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود که بهمراه عباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی و شهرام دانه کار سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند این بازیها را نظاره کرده و جوایز تیم های برتر را نیز اهدا نمودند.

بر اساس این گزارش، با کسب 42 امتیاز، مجید سلمانی امتیازآورترین بازیکن جام آزاد فوتوالی تهران شد.
با پایان اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی تهران که طی روزهای نوزدهم و بیستم مهرماه در زمینهای والیبال ساحلی مجموعه ورزش آزادی و به میزبانی کمیته فوتوالی استان تهران انجام شد، مجید سلمانی، بازیکن توانمند و با اخلاق تیم آفساید به عنوان امتیاز آورترین بازیکن جام شناخته شد.

سلمانی در این دوره از مسابقات توانست 42 امتیاز برای تیم خود به دست آورد.
شایان ذکر است که حمیدرضا مظلومی از تیم فوتوالی هایپ تهران با 30 امتیاز و جمیل کر از تیم فوتوالی آفساید با 29 امتیاز، پس از مجید سلمانی قرار گرفتند.
در مراسم پایانی این مسابقات، کمیته فوتوالی استان تهران به بازیکن برتر این مسابقات، کاپ ویژه و یک ساعت تراست هدیه نمود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز