خبرگزاری کار ایران

هیچ‌کس به فکر کاله نیست؛

حمیدی: تیم پیرمردها برای فدراسیون والیبال مهم‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۰

مسابقات والیبال قهرماین باشگاه های جهان قرار است از 23 مهر ماه در برزیل با حضور تیم های برتر قاره ها و تیم کاله قهرمان ایران و آسیا برگزار شود.

 مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان قرار است از 23 مهرماه در برزیل با حضور تیم‌های برتر قاره‌ها و تیم کاله قهرمان ایران و آسیا برگزار شود.

جمشید حمیدی در گفت‌وگو با ایلنا در‌خصوص جام باشگاه‌های جهان گفت: امسال قرار است تیم کاله مازندران در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند اما به ظاهر مشخص است که برای کسی مهم نیست. فدراسیون والیبال اگر تیم پیرمردهایش بخواهد تشکیل بدهد بسیار برایش مهم‌تر از حضور کاله قهرمان ایران و آسیا در رقابت‌های جهانی است. برای تیم ملی ب کلی هزینه کرده اند و کلی به آن پرداخته اند و سروصدا کرده اند تیمی که شاید تنها 2 نفر از آنها به درد ولاسکو بخورد و بخواهد به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند. ولی مسابقات والیبال باشگاه های جهان که جشنواره والیبال است برایشان مهم نیست.

وی افزود:باشگاه هایی که میلیاردی هزینه کرده اند و بازیکنان بزرگ با خیال راحت و آسوده در آن بازی می کنند مهم نیستند که چطور در والیبال سرمایه گذاری کرده اند و برای این ورزش خدمت می کنند. شهرام محمودی که سال گذشته در تیم کاله حضور داشت سال گذشته نصف فصل را مصدوم بود اما پولش را تمام و کمال گرفت. افتخار والیبال ایران به دست ولاسکو افتاده است و وی مربی بزرگی است اما والیبال نباید دست یک نفر باشد. باشگاه ها را وقتی دست کم بگیریم و آنها دلسرد بشونددیگر خود را کنار خواهند کشید و فصل آینده والیبال نمی توانند کاری را از پیش ببرند. فدراسیون والیبال باید همه را زیر چتر حمایتی خود قرار بدهد تا انگیزه برای همه وجود داشته باشد. مسئول باشگاه کاله می گفت پول فشفشه جشن قهرمانی را ما می دهیم ولی فدراسیون به ما اهمیت نمی دهد.

حمیدی اظهار داشت: به این ترتیب شرایط برای کاله در مسابقات باشگاه های جهان بسیار سخت است و به سختی می تواند نتیجه بگیرد. کاله ای که در جام باشگاه های آسیا با آن ترکیب به مسابقات رفت با ترکیبی دست خورده به برزیل خواهد رفت و شاید تنها افتخارش همین حضور در مسابقات خواهد بود. بهترین ستارگان دنیا در جام باشگاه های جهان حضور دارند و فکر می کنم که باشگاه های جهان بعد تبلیغاتی زیادی می تواند برای والیبال داشته باشد و از گسترش فنی زیادی برخوردار است و موفقیت در این مسابقات بسیار سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز