خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

آرژانتین باز هم مغلوب جوانان ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۴

دریافت تیم ملی ایران در این دیدار نسبت به بازی روز گذشته با رشد قابل توجهی همراه بود و ست نخست با امتیاز 25 بر 21 به نفع تیم ایران به پایان رسید.

تیم ملی والیبال کشورمان امروز ساعت 11:00 به وقت ترکیه برای دومین بار در این رقابت‌ها مقابل تیم ملی آرژانتین بازی کرد و این بارهم با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار ترکیب اصلی تیم ملی جوانان کشورمان را مصطفی باقری(پاسور)، جواد حسین آبادی(قطر پاسور)، آرش تقوی، میلاد عبادی پور(دریافت کننده قدرتی)، امیرعلی فتحعلی، محمد فلاح(دفاع وسط)، ابوالفضل قلی پور(لیبرو) تشکیل دادند. این دیدار به قضاوت اردال آنکینچی از کشور ترکیه(سرداور) و ایوایلو ایوانف از کشور بلغارستان (داور دوم) برگزار شد.

در ست نخست این بازی، آرژانتینی‌ها که با هدف برد و گرفتن انتقام شکست خود در بازی مرحله مقدماتی به میدان آمده بودند نبرد پایاپایی را در مقابل تیم ایران نشان دادند اما با این وجود وقت استراحت فنی اول با امتیاز 8 بر 7 به نفع ایران رقم خورد. تیم آرژانتین که با کادر فنی خود مقابل تیم ملی ایران لشکرکشی کرده بود در این ست مقابل دفاع روی تور جوانان ملی‌پوش ما کم آورد و نتیجه وقت استراحت فنی دوم 16 بر 15 به نفع تیم ایران ثبت شد. دریافت تیم ملی ایران در این دیدار نسبت به بازی روز گذشته با رشد قابل توجهی همراه بود و ست نخست با امتیاز 25 بر 21 به نفع تیم ایران به پایان رسید.

در ست دوم ترکیب تیم ملی والیبال جوانان ایران بدون تغییر ماند. حال این بازیکنان آرژانتینی بودند که با شروع طوفانی خود با از کار انداختن مهرهای کلیدی تیم ایران درصدد امتیازآوری برآمدند. وقت استراحت فنی اول این ست با پوئن 8 بر 3 به نفع تیم آرژانتین رقم خورد.

آرژانتینی‌ها که در این ست با سرویس‌های هدفمند خود دریافت ایران را مختل کرده بودند همچنان بر امتیاز آوری خود ادامه دادند. فرهاد نفرزاده از قاسم کارخانه به جای میلاد عبادی‌پور در زمین استفاده کرد. حضور محمد معنوی‌نژاد و حمید حمودی از دیگر تعویضهای سرمربی تیم ایران در این ست بود. وقت استراحت فنی دوم این ست هم با امتیاز 16 بر 13 به نفع حریف رقم خورد. سرویس های هدفمند محمد معنوی نزاد در این ست 4 امتیاز متوالی را برای تیم ایارن در پی داشت.

ملی‌پوشان کشورمان توانستند با تمرکز روی بازی و از بین بردن اشتباهات فردی خود تفاضل امتیازات را با حریف کاهش دهند و این ست هم با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم ایران به پایان رسید. در ست سوم بازی ترکیب تیم ملی کشورمان را قاسم کارخانه، محمد فلاح، آرش تقوی، میلاد عبادی پور، جواد حسین آبادی، مصطفی باقری و ابوالفضل قلی پور تشکیل دادند.

تیم ملی والیبال آرژانتین ست سوم بازی را همانند ست اول پرقدرت آغاز کرد و با امتیاز 8 بر 7 وقت استراحت فنی اول را به خود اختصاص داد. آرژانتینی‌ها که به این راحتی‌ها نمی‌خواستند نتیجه را به تیم ایران واگذار کنند با اسپک‌های قدرتمند خود همچنان برتری خود را این ست نسبت به تیم ایران با اختلاف 2 امتیاز حفظ کردند و وقت استراحت فنی دوم با پوئن 16 بر 14 را به نفع خود به پایان رساندند.

ملی‌پوشان کشورمان که نمی‌خواستند تکلیف نتیجه بازی در ست‌های بعدی روشن شود نهایت توان خود را به کار گرفتند تا مانع از امتیازآوری حریف و بالا بردن اختلاف امتیاز خود با آنها شدند، در این ست هم نفرزاده دست به تعویض بازیکنان در پست قدرتی زد و دریافت تیم را تقویت کرد. نتیجه ست پایانی این دیدار هم با وجود جنگندگی بازیکنان آرژانتین با نتیجه 28 بر 26 به نفع تیم ایران به پایان رسید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز