خبرگزاری کار ایران

قعرنشین گروه B را دست‌کم نگرفتیم؛

قاسم کارخانه: قدرت مصری‌ها به ما نمی‌رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۳

مصر تیم خوبی است اما قدرت آنها در این بازی به ما نرسید. بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در این دیدار با انگیزه بسیار بالا وارد زمین شدند و مزد زحمات خود را گرفتند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان توانست امروز با غلبه بر تیم ملی مصر جواز صعود به دور یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، قدرتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: ما برای غلبه بر مصر در این دیدار تمام تلاش خود را به کار بستیم و به هیچ عنوان تیم قعرنشین گروه B را دست کم نگرفتیم.

کارخانه افزود: مصر در ست اول بازی بسیار عالی کار کرد به طوری که در برخی پوئن‌ها از آنها عقب افتادیم، اما توانستیم به خوبی قدرت خود را به آنها ثابت کنیم و نتیجه کلی ست را به خود اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: مصر تیم خوبی است اما قدرت آنها در این بازی به ما نرسید. بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در این دیدار با انگیزه بسیار بالا وارد زمین شدند و مزد زحمات خود را گرفتند.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال درخصوص سطح این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهارداشت: سطح فنی بازی‌ها بسیار بالاست و ما در مراحل بعدی این پیکارها بازی‌های به مراتب سخت‌تری را نسبت به مراحل مقدماتی و یک هشتم نهایی در پیش خواهیم داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز