خبرگزاری کار ایران

پورکاظمی:

خدمات گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی بر کسی پوشیده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۱

نهمین کنگره پزشکی ورزشی طی روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برگزاری نهمین کنگره پزشکی ورزشی طی روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه سال جاری در تهران خبر داد و گفت: درهای این کنگره روی تجارب و علم خانواده فرهیخته پزشکی ورزشی باز است.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یکی از 6 کشور برگزیده پزشکی ورزشی دنیا از نظر علمی، آموزشی، تحقیقاتی و درمانی انتخاب شده در نتیجه رسالت ما در ارائه مقالات پژوهشی و آخرین دستاوردهای علمی پزشکی ورزشی بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: به یمن تلاش صادقانه و خدمات ارزشمند پزشکان و کارشناسان پزشکی ورزشی و همچنین فوق تخصصان و متخصصان حوزه پزشکی، اخیرا شاهد جهش چشمگیر در تبیین و نهادینه شدن مبحث پزشکی ورزشی در تیم های مختلف ورزشی هستیم. به طور قطع چنین روند ارزشمندی همچنانکه بیانگر بیداری واقعی جامعه ورزش در توجه به مبحث علمی سازی ورزش است که نشان دهنده به روز بودن جامعه فرهیخته پزشکی ورزشی است که بدون ادعا بهترین خدمات علمی روز را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمان، فیزیوتراپی، ماساژ ورزشی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه ورزشی و مبارزه با دوپینگ به ورزشکاران عزیز سراسر کشور ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: چاپ صدها مقاله تحقیقاتی و پژوهشی فدراسیون پزشکی ورزشی در چند سال اخیر در کنگره‌های بین‌المللی و داخلی بیانگر برنامه‌ریزی استراتژیک فدراسیون برای مبحث علمی، آموزشی و تحقیقاتی است.

پورکاظمی با بیان اینکه خدمات گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: از جمله خدماتی که طی این سال‌ها نمود قابل توجهی داشته و به نوعی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت فدراسیون تلقی می‌شود خدمات پژوهشی و آموزشی است که در این رابطه هم در سطح مجامع و کنگره‌های بین‌المللی و هم در سطح کنگره‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی داخلی دستاوردهای مهمی داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بزرگ پزشکی ورزشی در تهران خاطرنشان کرد: این کنگره همچون کنگره‌های پیشین فرصت ارزشمندی است که محققان کشورمان به ارائه یافته‌های علمی خود جهت ارتقاء سطح دانش پزشکی ورزشی بپردازند تا در نهایت قدم ارزشمند دیگری هم در حوزه سلامت و هم در حوزه ورزش کشور برداشته شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: در جهت پربار شدن این کنگره عظیم، فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت همکاری و استقبال را با اعضای فرهیخته حوزه سلامت کشور به عمل می‌آورد و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند و آموزه‌های علمی آنها را فرصت ارزشمندی می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز