خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی:

باید از تیم گسترش فولاد تبریز امتیاز کامل بگیریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۵۱

كسب قهرمانی نیم فصل و حتی قهرمانی در پایان فصل بستگی به این بازی دارد كه باید از شرایط میزبانی بیشترین استفاده را ببریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: با توجه به رقابت نزدیك در صدر جدول برای قهرمانی در لیگ برتر باید در بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز امتیاز کامل کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، هادی رضائی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته كشور اظهار داشت: با توجه به دیدار حساسی كه هفته آینده مقابل گسترش فولاد تبریز داریم برای آمادگی بیشتر از تمام بازیكنان در برابر بازیكنان جوان گچسارانی استفاده كردیم.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز پنجشنبه 7 دی‌ماه در سبزوار مقابل تیم گسترش فولاد تبریز عنوان كرد: كسب قهرمانی نیم فصل و حتی قهرمانی در پایان فصل بستگی به این بازی دارد كه باید از شرایط میزبانی بیشترین استفاده را ببریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) مشهد افزود: با توجه به برابری تیم ما با تیم گسترش فولاد تبریز در امتیاز 15 باید خیلی هوشیار باشیم و هیچ امتیازی را ادامه بازی ها برای كسب نتیجه ایده آل در پایان فصل از دست ندهیم.

گفتنی است تیم والیبال نشسته گسترش فولاد با 15 امتیاز و تنها یك گیم باخته نسبت به تیم سبزواری در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته كشور قرار دارد وتیم ذوب آهن با قبول دو شكست مقابل این دو تیم سوم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز