خبرگزاری کار ایران

طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید در دارالقرآن خانه کارگر

کد خبر : ۸۵۹۸۴

دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد؛ جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور را با عنوان طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید برگزار نماید.

ایلنا: دارالقرآن خانه کارگر بزرگ‌ترین مرکز آموزش‌های غیر حضوری قرآن کریم در کشور در نظر دارد جهت ترویج فعالیت‌های قرآنی علی الخصوص تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در نظر دارد تا جدید‌ترین روش حفظ قرآن کریم در کشور را با عنوان طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید برگزار نماید.

به گزارش ایلنا، این طرح به صورت تلفنی بوده و در مدت ۲، ۳ و یا ۴ سال مخاطبان حافظ کل قرآن می‌شوند. علاقمندان به حفظ قرآن کریم پس از آزمون سطح، ‌تحت آموزش هفتگی اساتید پشتیبان که از حافظان کل قرآن می‌باشند قرار می‌گیرند. این اساتید به صورت تلفنی به آنان آموزش می‌دهند و علاوه بر اینکه اشکالات آنان را رفع می‌کنند و نقاط ضعف و قوت آنان را گویا می‌شوند، کمک می‌کنند تا راحت‌تر به حفظ قرآن بپردازند همچنین ترجمه و مفاهیم قرآن را نیز به آنان آموزش می‌دهند.

این موسسه در کنار آموزش‌های تلفنی، اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در ایران را با نام صحیفه حفاظ طراحی و تولید نموده است که متقاضیان می‌توانند با بهره گیری از آن با انسجام بیشتری به کار خود ادامه دهند. این بسته شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه نامه، کتاب راهنمای حفظ و لوح فشرده ترتیل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره می‌باشد.

تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ نفر از سراسر کشور و نیز ۱۰ نفر از خارج از ایران در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز