خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان آزمون بورسیه حافظان کل قرآن کریم در دوره کارشناسی حفظ

کد خبر : ۵۱۲۵۷

پیرو این مصوبه مقرر شد تا این آزمون در تاریخ 16 اسغند 91 ساعت 15 در سالن اجتماعات دارالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، خیابان جمهوری، بعد از کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک 32 برگزار گردد.

ایلنا: مهدی سلیمانی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر زمان آزمون بورسیه حافظان کل قرآن کریم در دوره کارشناسی حفظ (طرح اعطای مدرک لیسانس به حافظان کل قرآن کریم) مشخص شد.

وی گفت: پیرو این مصوبه مقرر شد تا این آزمون در تاریخ 16 اسغند 91 ساعت 15 در سالن اجتماعات دارالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، خیابان جمهوری، بعد از کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک 32 برگزار گردد.

وی افزود: این آزمون در سه بخش کتبی با سرفصل های عربی، مفاهیم، تفسیر، بخش شفاهی شامل حسن حفظ و و بخش سوم شامل مصاحبه حضوری صورت می پذیرد که متقاضیان در صورت کسب نمره 70 می توانند از این امکان بهره مند گردند.

وی همچنین در خصوص افرادی که نتوانند حدنصاب قبولی را کسب کنند گفت: این افراد می توانند با تخفیف ویژه ای در این طرح ثبت نام نمایند.

سلیمانی در آخر افزود: حافظان بالای 25 جزء متقاضی شرکت در این دوره ها فقط تا تاریخ 13 اسفند 91 مهلت دارند تا به صورت حضوری در این آزمون ثبت نام نموده و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.همچنین متقاضیان ثبت نام می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66978001-021 تماس بگیرند و یا به آدرس تهران، خیابان جمهوری، بعد از کارگر، خیابان اردیبهشت جنوبی، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک 32، مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز