خبرگزاری کار ایران

قاریان برگزیده مقطع شکوفه‌ها به مسابقات جهانی راه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۷

کسانی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند می‌توانند در صورت موفقیت به مسابقات جهانی این مقطع راه یابند، همچنین می‌توانند در محضر مقام معظم رهبری آیات قرآن کریم را تلاوت کنند.

ایلنا: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جوایز سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها، گفت: کسانی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند می‌توانند در صورت موفقیت به مسابقات جهانی این مقطع راه یابند.
به گزارش ایلنا از مشهد، ولی یاراحمدی با بیان این مطلب افزود: پیش‌بینی می‌شود این مسابقات در سال‌های آینده با کیفیت و جذابیتی در حد مسابقات بزرگسالان برگزار شود.
وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن مقطع شکوفه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز ورود این شرکت‌کنندگان در مسابقات بزرگ‌تر و مهم‌تر باشد تا در آینده به قاریانی بین‌المللی تبدیل شوند.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: کسانی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند می‌توانند در صورت موفقیت به مسابقات جهانی این مقطع راه یابند، همچنین می‌توانند در محضر مقام معظم رهبری آیات قرآن کریم را تلاوت کنند.
یاراحمدی با بیان اینکه برای ایجاد انگیزه برای شرکت‌کنندگان جوایز این دوره از مسابقات قرآن افزایش چشم گیری داشته است، یادآور شد: در این دوره از مسابقات جوایز نفرات بر‌تر نسبت به سال‌های گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور با بیان اینکه بیشتر جوایزی که در مسابقات قرآن به متسابقین داده می‌شود جوایز معنوی است، گفت: به طور مثال متسابقین این دوره از مسابقات علاوه بر رقابت در یک سفر معنوی حضور دارند که می‌توانند از فضای پایتخت معنوی و وجود مضجع شریف امام رضا (ع) بهره‌های فراوانی به دست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز