خبرگزاری کار ایران

محفل انس با قرآن در جوشقان و کامو كاشان برگزار شد

کد خبر : ۴۲۱۶۳

نخستین محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهر جوشقان و کامو كاشان با حضور قاریان و حافظان برجسته این شهرستان؛ با استقبال مردم منطقه برگزار شد.

ایلنا - كاشان: نخستین محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک و در آستانه شب میلاد رسول اكرم (ص) در مسجد جامع شهر جوشقان و کامو  بعد از نماز مغرب و عشا با حضور قاریان و حافظان برجسته شهرستان که دارای عناوین کشوری و استانی هستند؛ با استقبال مردم منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان؛ در این محفل « حجه الاسلام  عباسی» امام جمعه موقت جوشقان و کامو با اشاره به این مطلب که انسان‌ها قادر به شمارش نعمت‌های خداوند بر خود نمی‌باشند و پروردگار عالمیان هم منتی بر آدم‌ها نگذاشته است و تنها درقرآن در یک جا سخن در باره هدایت بشر و با فرستادن رسل بر انسانها منت نهاده شده آنهم توسط پیامبرانی که حضرت محمد عبدالله(ص) اشرف آنان است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی دماغ ابرقدرت‌ها و استکبار به خاک مالیده شد. وحدت کلمه و دوری جستن از گرایش به استکبار و ستمگران رمز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی است.

این مراسم که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کاشان و شهر جوشقان و کامو در راستای هم‌افزایی برگزار شد، با حضور قاریان و حافظان ممتاز شهرستان، برنامه‌های متنوع ازجمله تواشیح، قرائت و مسابقات حضوری برگزار و از پیشکسوتان قرآنی منطقه تجلیل به عمل آمد.

این برنامه در راستای طرح فرهنگی مصوب کمیته فرهنگی تخصصی فرمانداری ویژه کاشان توسط مجری برنامه موسسه فرهنگی قرآنی نهاد قرآن کریم کاشان و با همکاری بخشداری قمصر، شهرداری جوشقان و کامو، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره کتابخانه‌های عمومی، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز