خبرگزاری کار ایران

حمایت ستاد طرح تلفنی حافظ قرآن شوید از معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۳

دارالقرآن خانه کارگر تاکنون توانسته است بیش از 20 معلول جسمی و حرکتی اعم از نابینایان، جانبازان و معلولان قطع نخایی، بیماران MS و... تحت پوشش آموزش‌های حفظ قرآن کریم قرار دهد.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " تا کنون توانسته است بیش از 20 معلول جسمی و حرکتی اعم از نابینایان، جانبازان و معلولان قطع نخایی، بیماران MS و... تحت پوشش آموزش های حفظ قرآن کریم قرار دهد.

وی گفت: به جهت اینکه این آموزش ها به صورت تلفنی انجام می شود بسیاری از افراد فوق که علاقمند به فراگیری آموزش های قرآنی هستند، به سادگی می توانند از آن بهرمند گردند و همین امر موجب شده تا از آن استقبال کنند.

وی افزود: در همین راستا دارالقرآن خانه کارگر مذاکراتی را با سازمان بهزیستی انجام داده است تا در قالب یک تفاهم نامه بتوانیم خدمات خوبی را به این قشر جامعه ارائه نماییم.

وی در آخر افزود: کلیه معلولان جسمی و حرکتی که علاقمند به استفاده از این طرح ملی هستند می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.ehoda.com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز