خبرگزاری کار ایران

سوال از كاندیداهای ریاست جمهوری/۵

محمد غرضی: فقط باید صداوسیما و رادیو را گوش بدهیم یا ببینیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۵۷

می‌توان با راه‌اندازی شبکه هوشمند سلامت و با استفاده از نسل سوم و چهارم موبایل سیستم نرم‌افزاری را در بحث نرم‌افزاری گسترش داد و ما می‌توانیم با این سیستم هر 50 نفر را یک نفر در امر سلامت هدایت کند.

ایلنا: محمد غرضی در پاسخ به این سوال که فوری‌ترین اقدام شما برای حل مشکل سلامت چیست، گفت: می‌توان با راه‌اندازی شبکه هوشمند سلامت و با استفاده از نسل سوم و چهارم موبایل سیستم نرم‌افزاری را در بحث نرم‌افزاری گسترش داد و ما می‌توانیم با این سیستم هر 50 نفر را یک نفر در امر سلامت هدایت کند.

وی ادامه داد: امروز هزینه آموزش پزشکان بالاست و همچنین زمان زیادی هم می‌گیرد. می‌توان با استفاده از تکنولوژی درمان و پیشگیری را از راه دور و از طریق سیستم فناوری انجام داد.

غرضی در پاسخ به پرسش دوم خود که دولت شما چقدر نقدپذیر است و تا چه میزان کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی را در جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها ترویج خواهید داد، گفت: من خصوصیت‌ام این بوده است که همیشه در جامعه سعی کرده‌ام ارتباط دو طرفه برقرار کنم. همیشه به روزنامه‌ها و کتاب‌ها(نویسندگان) گفته‌ام که شما ارتباط یکطرفه برقرار می‌کنید، ما که وزیر تلفن هستیم؛ ارتباط دوطرفه برقرار می‌کنیم. بنابراین اثر اجتماعی من از شما بیشتر است و همین روش را به شدت ادامه می‌دهم. الان به عزیزان در صداوسیما گفته‌ام طوری شده است که ما فقط باید صداوسیما و رادیو را گوش بدهیم و یا ببینیم، با این نرم‌افزارهایی که می‌خواهم بیاورم طوری می‌شود که شنونده هم بتواند ببیند و هم بتواند نقدهای خود را برگرداند.

وی ادامه داد: قاعده این است که اگر دولتی بخواهد قاعده اجتماعی وسیعی داشته باشد، باید ارتباطات اجتماعی بسیار وسیعی داشته باشد. در همین نسل 3 و 4 که عرض کردم این امکانات وجود دارد که فرد بتواند روزی چند هزار پیام را دریافت کند و بعد تجزیه و تحلیل کند و جواب را بدهد و احتیاجی به گذاشتن وقت نیست. امیدوارم اگر این توفیق حاصل شود و بتوانیم بخش وسیعی از جامعه را به صورت منطقی، قانونی و مدون جواب بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز