خبرگزاری کار ایران

عاشق لو نرفته منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۳

کیوان مهرگان، روزنامه‌نگار و شاعر؛ سومین مجموعه شعر خود را همزمان با روزهای میانی نمایشگاه کتاب منتشر کرد.

ایلنا: مجموعه شعر عاشق لو نرفته سروده كیوانت مهرگان منتشر شد

به گزارش خبرنگار ما، این کتاب که عنوان عاشق لو نرفته را برای پیشانی خود انتخاب کرده است، از طرف نشر ثالث منتشر شده است و شامل مجموعه سروده‌های این شاعر در فاصله سال 90 تا اواخر 91 است.

طرح روی جلد این کتاب اثری از اردشیر رستمی است.

آزادی،‌عشق و طبیعت سه مضمون اصلی شعرهای این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

نشر ثالث در دور جدید انتشار مجموعه شعر، اقدام به انتشار مجموعه شعرهایی از احمدرضا احمدی، عمران صلاحی، منصور اوجی، جواد مجابی و کیوان مهرگان کرده است.

مجموعه عاشق لو نرفته شامل یکصد شعر کوتاه از این شاعر است.

مهرگان درباره ویژگی این مجموع می‌گوید: سیاست در زندگی ایرانی‌ها حضور پررنگی دارد. اگر از در بیرونش کنی از پنجره داخل میاد. وقتی سیاست به خانه ایرانی‌ها راه یافت در امتداد خودش زندان، آزادی، مرگ،‌ رهایی، پیروزی، شکست، یاس، امید به آیند را در چار گوشه ذهن و دل خانواده ایرانی جای می‌دهد. درحالی‌که در زندگی ایرانی عشق همچنان جاری است، طبیعت همچنان هست.

وی اضافه می‌کند: من هم از سیاست بی‌نصیب نبوده‌ام و در این مجموعه موضوع زندان و آزادی، خودش را بر دفتر تحمیل کرده است.

از دیگر ویژگی‌ها این مجموعه نگاه شاعر به عشق است. عشق برای شاعر در وجود معشوق خلاصه می‌شود و از زوایای گوناگون می‌کوشد نگاهش را به عشق و معشوق به تصویر بکشد.

کتاب عاشق لو نرفته با 104 صفحه در شمارگان یک هزار و صد نسخه و با قیمت 5000 تومان در نمایشگاه کتاب غرفه ثالث عرضه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز