خبرگزاری کار ایران

نشر قدیانی با قصه‌هایی از چهارده معصوم

کد خبر : ۶۸۵۸۰

نشر قدیانی مجموعه کتاب‌های قصه‌هایی از چهارده معصوم را برای گروه سنی کودک و نوجوان در راه انتشار دارد.

ایلنا: مؤسسه فرهنگی قدیانی در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک مجموعه قصه‌های مذهبی خود پیرامون معصومین را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. در هر مجموعه از این کتاب‌ها یکی از ائمه اطهار در کانون توجه مولفان آن‌ها قرار دارد و تلاش شده که خوانندگان تا حد امکان با قهرمانان دینی اسلام آشنا شوند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، باتوجه به لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و زندگی بزرگان دین اسلام، نشر قدیانی با همکاری جمعی از نویسندگان کشور دست به انتشار مجموعه کتاب‌هایی در خصوص ائمه اطهار پرداخته است. کتاب‌هایی که هر یک از آن‌ها در قالب مجموعه‌ای ۱۰ جلدی منتشر خواهند شد.
در هر کدام از این مجموعه کتاب‌های ۱۰ جلدی به طور اختصاصی به یکی از ائمه در قالب مجموعه‌ای از داستان‌ها پرداخته شده. به عنوان نمونه مجموعه‌ای که به سالار شهیدان، امام حسین (ع) تعلق دارد؛ شامل ۱۰ داستان عاشورایی است. داستان‌هایی که در هر جلد آن‌ها به زندگی یکی از یاران امام حسین (ع) پرداخته شده است.
هر یک از این مجموعه‌ها با همکاری یک یا در ‌‌نهایت دو نویسنده، با بهره گرفتن از قلمی داستانی و مبتنی بر واقعیت
خلق شده‌اند.
جعفر ابراهیمی (شاهد)، محمدرضا سرشار، حسین فتاحی، فریبا کلهر، مژگان شیخی، حمید گروگان، محمود پوروهاب،
مجید ملامحمدی، مسلم ناصری و... از جملهٔ نویسندگانی هستند که بازنویسی داستانی این مجموعه کتاب‌ها را برعهده داشته‌اند. «سیدحسام‌الدین طباطبایی»، «حمیدرضا بیدقی»، «محسن محمدمیرزایی»، «حسن عامه‌کن»، «بهاره اخوان»، «نغمه صالحی»، «سمیه صالح‌شوشتری» و... هم از تصویرگرانی به شمار می‌آیند که در انتشار این مجموعه، نشر قدیانی را همراهی کرده‌اند.
هر مجموعه یاد شده علاوه بر انتشار در قالب کتاب‌های جداگانه و در قطع خشتی، به شکل یک جا و در قالب یک جلد رحلی نیز منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
پیش از این دو مجموعه ۱۰ جلدی در خصوص امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) امام اول شیعیان در سال‌های ۹۰ و۹۱ منتشر شده و وارد بازار کتاب کشور شده است.
نکته قابل توجه در خصوص این مجموعه‌ها شباهت عنوان آن‌ها با مجموعه داستان‌های «۱۴ قصه، ۱۴ معصوم» است. علاقه‌مندان به تهیه این کتاب‌ها باید در نظر داشته باشند که داستان‌های یاد شده به طور کامل از مجموعه داستان‌های
«۱۴ قصه، ۱۴ معصوم» متفاوت هستند.
مؤسسه فرهنگی انتشارات قدیانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.
بیست و ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن۲۴ مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز