خبرگزاری کار ایران

تازه‌های نشر؛

«اصول طب داخلی هاریسون» - بیماری‏های خون ۲۰۱۲

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۵

«اصول طب داخلی هاریسون» - بیماری‏های خون ۲۰۱۲ با ترجمه‌ی «اسماعیل شهابی» و نظارت «بهروز نجفی»، در 352 صفحه، توسط انتشارات تیمورزاده– نشر طبیب با بهای 17500 تومان به بازار نشر عرضه شده است.

ایلنا: «اصول طب داخلی هاریسون- بیماری‏های خون ۲۰۱۲» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب هاریسون به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع رشته‌ی پزشکی است و از نخستین ویرایش آن در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان مرجع پزشکی مطرح بوده و اثری جامع و کامل در رشته پزشکی است. در این کتاب، تمام جزئیات مربوط به بیماری‌ها شرح داده می‌شود و مؤلفان همگام با علم پزشکی روز دنیا این کتاب را ویرایش می‌کنند.

در این ویرایش بخشی که به پلاکت‏‌ها اختصاص دارد تغییر بسیاری کرده است و درمان‏های جدیدی برای اختلالات پلاکتی مطرح شده است. در این ویرایش فصل‌هایی هم که به سلول‌های بنیادین و کشت آن‌ها مربوط است، تغییراتی اساسی کرده و در مجموع یک فصل هم به کتاب اضافه شده است.

این كتاب با ترجمه‌ی «اسماعیل شهابی» و نظارت «بهروز نجفی»، در 352 صفحه، توسط انتشارات تیمورزاده– نشر طبیب با بهای 17500 تومان به بازار نشر عرضه شده است.

مترجم این کتاب با تاکید بر این نکته که کتاب‌ هاریسون اثری بالینی است گفت: به همین دلیل است که در کتاب به بخش‌های آزمایشگاهی کمتر پرداخته شده و تمرکز بر مسایل درمانی است. در بخش بیماری‌های خون این مجموعه، تمامی بیماری‌های بدخیم و خوش‌خیم مربوط به خون از مشکلات ساده تا بیماری‌هایی مانند سرطان خون بررسی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز