خبرگزاری کار ایران

فروش بلیت کنسرت آوای مهربانی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۱

فروش بلیت کنسرت گروه آوای مهربانی به سرپرستی و خوانندگی سهیلاپورگرامی و دولتمند خلف(خواننده تاجیک) از امروز(26 خرداد) آغاز شد.

ایلنا: سهیلا پورگرامی (خواننده و سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی) با اعلام خبر کنسرت تازه خود گفت: این کنسرت به منظور پیوند فرهنگی هرچه بیشتر دو کشور ایران و تاجیکستان برگزار می‌شود.
وی افزود: فروش بلیت این کنسرت دو روزه از امروز آغاز شده و علاقمندان برای خرید بلیت می‌توانند به گیشه تالار وحدت (۶۶۷۵۷۵۰۵) و دفتر آوای مهربانی (۸۸۳۰۳۶۰۰) مراجعه کنند.
این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت در چهار بخش تهیه شده، اظهار داشت: در بخش نخست به رسم می‌ه‌مان نوازی آقای دولتمند به صحنه می‌رود و قطعاتی چون بوی جوی مولیان، آشنایی، خنده آسمان نگر را اجرا می‌کند. همچنین در ادامه گروه موسیقی آوای مهربانی به صحنه می‌آید و قطعات‌ای عاشقان، طالب دیدار و … را اجرا می‌کند.
سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی درباره دو بخش دیگر گفت: در بخش سوم گروه آوای مهربانی چند قطعه محلی آذری، لری، خراسانی و کردی را اجرا می‌کند.
سهیلا پورگرامی درباره بخش پایانی خاطرنشان کرد: اجرای قطعات‌ای قوم به حج رفته، دریا دریا (شعر لایق شیرعلی)، وطنم و‌ای سرزمین من نیز در بخش پایانی گنجانده شده است که با همراهی آقای دولتمند و گروه آوای مهربانی اجرا خواهد شد.
دولتمند خلف ۱و ۲ تیرماه ماه سال جاری به همراه گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز