خبرگزاری کار ایران

۲۱ نقاشی نصرت الله مسلمیان در گالری بوم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۷

نمایشگاه «آرمان گرایی و نقاشی» با نمایش مجموعه‌ای از نقاشی‌های نصرت الله مسلمیان تا پایان خرداد روی دیوار گالری بوم خواهد بود.

ایلنا: گالری بوم در حالی میزبان این نمایشگاه شده است که نصرت الله مسلمیان پس از ۴ سال، تعداد ۲۱ اثر را در نمایشگاه انفرادی «آرمان گرایی و نقاشی» درمعرض تماشای عموم قرار داده است. مسلمیان در این مجموعه مولفه‌های اصلی آثارش در ۲۰ سال گذشته را ادامه و گسترش داده است.
به گزارش ایلنا؛ نقاشی‌های مسلمیان از مهم‌ترین آثار هنر معاصر ایران به حساب آمده و او همواره در دوره‌های کاری خویش به دغدغه‌های اجتماعی و تجربه زیسته اهمیت داده است؛ از این رو نقاشی‌هایش بازتاب روحیه اجتماعی هنرمند و نمایی از زیست دوره‌های تاریخی کشور ایران است.
مسلمیان در مورد آثاری که در این نمایشگاه ارائه داده است گفت: آثاری را که در این نمایشگاه در معرض تماشا قرار داده‌ام مربوط به سالهای ۸۵ تا ۹۱ می‌شود و از بین ۲۱ اثر ارائه شده تعداد ۱۴ اثر برای اولین بار است که به نمایش گذاشته شده است.
استفاده به جا از فضاهای خالی و در هم آمیختن فیگور و انتزاع از مولفه‌های آثار مسلمیان است، او در این مورد گفت: من نقاش انتزاع گرای صرف نیستم اما نسبت به فضای انتزاعی تعلق خاطر دارم و سعی می‌کنم همه عناصر طبیعت و زندگی را در این فضا تجربه کنم. در واقع تابلوهای من چند ساحتی هستند عبور تخیل، داستان، زمان و مکان در آن‌ها دیده می‌شود.
این نمایشگاه با حضور بهمن فرمان آرا، محمود دولت آبادی، محمدرضا لطفی، شمس لنگرودی، پرویز کلانتری، کوروش شیشه گران، علیرضا سمیع آذر، رضا کیانیان، محمد علی سپانلو، سامان مقدم، علی قربان‌زاده و... افتتاح شد و تا پایان خرداد ماه در گالری بوم برپاست. علاقمندان برای بازدید از آثار این هنرمند می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از نیایش، ارمغان غربی، پلاک ۱۱ مراجعه و همه روزه به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز