خبرگزاری کار ایران

یاسوج فردا میزبان دهمین دوسالانه كاریكاتور می‌شود

کد خبر : ۷۴۲۰۲

افتتاحیه نمایشگاه دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران در استان كهگیلویه و بویر احمد فردا(سه شنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

ایلنا: دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور همزمان با تهران در استان كهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می‌شود و افتتاحیه نمایشگاه آثار این دوسالانه با حضور اصغر امیرنیا؛ سرپرست مركز هنرهای تجسمی ساعت 11 صبح سه شنبه 31 اردیبهشت ماه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كهگیلویه و بویر احمد در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مركز هنرهای تجسمی، منتخبی از آثار دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور شامل در بخش‌های كارتون موضوعی با موضوع خرافه پرستی،‌ كمیك استریپ با موضوع موقعیت دشوار،‌ طراحی كاراكتر گربه ایرانی و كارتون و كاریكاتور با موضوع آزاد در یاسوج به نمایش گذاشته می‌شود.

دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران با 514 اثر از كارتونیست های 89 كشور هفته گذشته در موسسه فرهنگی، هنری صبا آغاز به كار كرد و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

همچنین پس از پایان دهمین دوسالانه بین المللی كاریكاتور در تهران آثار این دوسالانه در موزه هنرهای معاصر اهواز نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران از سوی مركز هنرهای تجسمی با همكاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و خانه كاریكاتور ایران برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز