خبرگزاری کار ایران

«جعبهٔ پاندورا» در گالری اثر

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۳

عصر جمعه، سی‌ام فروردین ۹۲، نخستین نمایشگاه گالری اثر با نمایش نقاشی‌های «گلنار طبیب‌زاده» باعنوان «جعبهٔ پاندورا» به نمایش در می‌آید.

ایلنا: طبیب‌زاده از سه سال پیش، فعالیت خود را روی مجموعهٔ جعبهٔ پاندورا آغاز کرده و در این نمایشگاه آثاری را با تکنیک میکس مدیا روی بوم در سایزهای متفاوت ارایه داده است. او در این مجموعه، معیارهای از پیش تعیین شدهٔ جامعه را به چالش کشیده و می‌کوشد تا به وسیلهٔ آشکار کردن لایه‌های متفاوت و اصلاح شدهٔ افراد، طبیعت حقیقی آنان را فاش کند.
به گزارش ایلنا، گلنار طبیب‌زاده متولد ۱۳۶۲ تهران ودارای مدرک کار‌شناسی نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی ست. «جعبهٔ پاندورا» هفتمین نمایشگاه انفرادی اوست. وی پیش از این شش نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از ایران در گالری‌های اعتماد، نار، مهروا، آتبین و اسنابروک، آلمان برپا نموده، طبیب‌زاده در ۱۳ نمایشگاه گروهی در کشورهای اسپانیا، آلمان، ترکیه، انگلیس، ایران و... شرکت کرده است. او در سال ۱۳۸۷ مقام دوم، سمپوزیوم بین‌المللی دوبی را کسب نموده و درسال ۱۳۹۱ و ۱۳۸۹درسمپوزیوم بین‌المللی نقاشی تاش-، نرماندی، فرانسه حضور داشته، وی دورهٔ تخصصی هنر لایپزیگ آلمان را در سال ۱۳۹۰ طی کرده است.
نمایشگاه نقاشی «جعبهٔ پاندورا» تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۲ در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان بر فروشان، پلاک ۱۶دایر خواهدبود و علاقمندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن نمایند، گالری شنبه‌ها تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز