خبرگزاری کار ایران

خوشنویسان حوزه فرهنگی ایران با نگین نام «پیامبر رحمت» در صبا

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۵

صبا، خوشنویسان ایران از قرون گذشته تا امروز را همراه با هنرمندان کشورهای همجوار حوزه فرهنگی ایران کهن با موضوع تجلیل از رسول رحمت و مهربانی گرد هم می‌آورد.

ایلنا: نمایشگاه خوشنویسی محمد رسول الله در ۳ بخش ویژه ۱- قدمای خوشنویسی ایران (از یکصد سال پیش) ۲-پیشکسوتان و اساتید صاحب نام خوشنویسی معاصر ایران ۳-خوشنویسان آسیای میانه و کشورهای فارسی زبان ازبکستان، تاجیکستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این نمایشگاه با سفارش خلق اثری با موضوع پیامبر نور و رحمت به استادان پیشکسوت خوشنویسی ایران و استقبال و ابراز علاقه جامعه خوشنویسی کشورمان شکل گرفت به گونه‌ای که بیش از ۲۰۰ اثر در همین بخش ارائه خواهد شد. تنوع آثار به نمایش در آمده چشمگیر و در شاخه‌های مختلف خوشنویسی از نستعلیق، شکسته و... است.
این نمایشگاه ۷ اسفند ساعت ۱۷ در نگارخانه خیال شرقی موسسه صبا افتتاح می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند. این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند همه روزه بجز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸، میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز