خبرگزاری کار ایران

محمد گلریز:

آثار شاهنگیان بوی معنویت و عرفان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۰

محمدگلریز با بیان اینکه آثار شاهنگیان بوی معنویت و عرفانیت می‌دهد، گفت: شاهنگیان در زمینه‌ی موسیقی آئینی و اهل بیت نیز آثاری بسیار خوبی دارد.

ایلنا: محمدگلریز با بیان اینکه آثار شاهنگیان بوی معنویت و عرفانیت می‌دهد، گفت: شاهنگیان در زمینه‌ی موسیقی آئینی و اهل بیت نیز آثاری بسیار خوبی دارد.
به گزارش ایلنا، محمدگلریز درباره‌ی حمید شاهنگیان، نوازنده و آهنگساز انقلابی در آستانه‌ی مراسم نکوداشتش گفت: شاهنگیان یکی از آهنگسازان خوب کشور به شمار می‌رود و از شخصیت والایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه شاهنگیان اولین کسی بود که قبل از انقلاب سرود ساخت، بیان داشت: اولین ترانه‌ای که شاهنگیان سرود، «خمینی‌ای امام» بود و «برخیزید» سرود بعدی وی است.
این خواننده انقلابی ادامه داد: شاهنگیان یکی از بانیان ساخت سرودهای انقلابی در کشور است و سرودهای وی به عنوان راهکاری برای ساخت سرودهای انقلابی به حساب می‌آید.
محمد گلریز افزود: قبل از انقلاب راه و روش روشنی برای سرودن وجود نداشت و ما نمی‌دانستیم برای سرودهای انقلابی چه کار باید انجام دهیم.
وی اظهار داشت: شاهنگیان همانند نامش در عرصه سرودهای انقلابی پیشگام بود.
این خواننده کشورمان با بیان اینکه شاهنگیان شخصیت مقتدر و بزرگی دارد، گفت: شاهنگیان در رابطه با موسیقی نیز بسیار مقتدر عمل می‌کند و از نظر شخصیت انسانی، شخصیت بسیار والایی دارد.
گلریز با بیان اینکه شاهنگیان در مقاطع مختلف مسئولیت موسیقی کشور را بر عهده داشت، بیان داشت: وی سهم بسزایی در رابطه با موسیقی انقلاب داشته و کارهای ارزنده‌ای انجام داده است.
وی با بیان اینکه آثار شاهنگیان بوی معنویت و عرفان می‌دهد، افزود: وی در زمینه موسیقی آینی و اهل بیت نیز آثار فاخری دارد.
این خواننده کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: باید خیلی زود‌تر از این‌ها از شاهنگیان تجلیل می‌شد و به هر حال همین که یک سازمان در این زمینه کار می‌کند، امیدوارم قطره‌ای باشد در برابر آثار شاهنگیان.
گفتنی است مراسم نکوداشت حمید شاهنگیان، نوازنده و آهنگساز سرودهای انقلابی، با عنوان «بانگ بیداری» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و خانه سرود انقلاب اسلامی، دوشنبه ۷ اسفندماه ساعت۱۶ در کافه نخلستان واقع در خیابان آیت ا... طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک۹۸ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز