خبرگزاری کار ایران

طنین موسیقی بوشهر با گروه «لیان» در جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۰

با حضور گروه موسیقی «لیان»، بار دیگر نوای موسیقی بوشهر در بیست و هشتمین جشنوارهٔ موسیقی فجر طنین‌انداز خواهد شد.

ایلنا: گروه لیان که در سالهای قبل به عنوان تنها گروه موسیقی نواحی ایران به جشنوارهٔ بین‌المللی موسیقی فجر دعوت می‌شد، امسال نیز در این جشنواره به صحنه می‌رود تا با اجرای موسیقی شورانگیز بوشهر، فضای جشنواره‌ را حال و هوایی دوچندان بخشد، نکتهٔ قابل توجه این‌که بلیت‌های کنسرت این گروه تنها چند روز پس از آغاز فروش به اتمام رسید تا محسن شریفیان نوازنده و مدیر گروه با توجه به سیل مشتاقان موسیقی بوشهر و علاقه‌مندان به گروه «لیان»، درخواست تمدید اجرا را به جشنواره ارائه دهد که البته علی‌رغم تمایل شریفیان، این اجرا به دلیل معذوریت‌هایی که جشنواره دارد تمدید نشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی «لیان»، در این کنسرت، چند قطعه از موسیقی بوشهر به صورت خاص با حضور نوازنده‌های مه‌مان به روی صحنه خواهد رفت تا گروه لیان که همیشه در اجرا‌هایش مخاطبان را غافل گیر می‌کند، این بار نیز سورپرایز ویژه و خاص برای دوستداران این گروه داشته باشد.

سرپرست این گروه اعلام کرده است جشنواره بین المللی فجر تنها جشنوارهٔ با سابقه و معتبر ایران است هر چند تنگ ناهای مالی امسال شرایط دلخواه ما را مهیا نکرده است اما تلاش می‌کنیم تا این جشنواره با قوت و قدرت کار خود را ادامه دهد.

گروه «لیان» از مشهور‌ترین و باسابقه‌ترین گروه‌های موسیقی نواحی ایران است که چند ماه دیگر بیستمین سال فعالیت خود را تجربه خواهد کرد. انتشار ۱۲ آلبوم موسیقی و شش عنوان کتاب و همچنین بیش از پنجاه اجرای بین‌المللی کارنامه‌ای درخشان و موفق را برای این گروه به ثبت رسانده است.

هنرمندان گروه موسیقی «لیان» در تاریخ بیست و پنجم بهمن در تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت تا پذیرای علاقهمندان موسیقی ناب بوشهری باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز