خبرگزاری کار ایران

جشنواره تجسمی فجر در آلمان و آمریکا

کد خبر : ۴۶۱۴۳

آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در کشورهای آلمان و آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

ایلنا: عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه پنجمین جشنواره تجسمی فجر با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هماهنگی‌هایی را برای نمایش آثار جشنواره در دیگر کشور‌ها انجام داده است که زمینه برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره در کشورهای آلمان و ایالات متحده آمریکا فراهم شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، سیاهکارزاده افزود: منتخبی از آثار رشته‌های تصویرسازی، عکاسی، کاریکاتور و پوس‌تر در کشورهای آلمان و آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: نمایشگاه آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در کشور آلمان در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر برلین برگزار می‌شود و در کشور آمریکا آثار جشنواره در دفتر یونسکو در نیویورک به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: نمایشگاه آثار جشنواره تجسمی فجر در آلمان و آمریکا در دهه اول اسفندماه برگزار می‌شود.
پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، سفال و سرامیک، عکاسی، پوس‌تر، کاریکاتور و تصویرسازی، مقالات و بخش فیلم‌های مستند تجسمی ۱۴ بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران، موزه هنرهای دینی امام علی (ع) و فرهنگسرای نیاوران و ۱۱ استان کشور آغاز شده است و تا ۱۳ اسفندماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز